• 24 Ιουλίου, 2021

Επιστολή Δ. Βέτσικα για Υπ. Παιδείας: Αισθάνομαι αηδία για τη μεταβίβαση ευθυνών και τις ανέντιμες δικαιολογίες

Επιστολή Δ. Βέτσικα για Υπ. Παιδείας: Αισθάνομαι αηδία για τη μεταβίβαση ευθυνών και τις ανέντιμες δικαιολογίες

Δημοσιεύουμε την επιστολή του συνεργάτη και αναγνώστη μας κ. Δημήτρη Βέτσικα, γονέα και εμπόρου του Αλμυρού, σχετικά με τις σκέψεις και τις προτάσεις τους για το νέο σύστημα των πανελληνίων, τις αποφάσεις και πρόσφατες πρακτικές του Υπουργείου Παιδείας:

1) Μας είπαν ότι θα μας δώσουν tablet, το δηλώσαμε, μάς κορόιδεψαν, δεν μάς το έδωσαν ποτέ

2) Μας ζήτησαν αν χρειαζόμαστε ενισχυτική διδασκαλία τον Δεκέμβριο, για τα ειδικά μαθήματα μουσικής. Δηλώσαμε ναι. Μάς κορόιδεψαν, πάλι. Δεν εισήχθη ποτέ ενισχυτική. Με κλειστά Ωδεία, αναγκαστήκαμε να κάνουμε dectee από απόσταση και αρμονία (τα δύο ειδικά μαθήματα), με πολύ μεγάλο οικονομικό κόστος

3) Μας είχαν κλειστά τα φροντιστήρια από 5 Νοεμβρίου, σε μαθήματα όπως Φυσική και Χημεία, που ξέρουμε όλοι τις δυσκολίες αν δεν τα διδαχθείς δια ζώσης

4) Προσπαθήσαμε όλοι να στηρίξουμε τα παιδιά ψυχολογικά και οι καθηγητές του Σχολείου, των φροντιστηρίων και εμείς οι γονείς

5) Αντιμετωπίσαμε θέματα στις Πανελλήνιες εξετάσεις, ισάξια  των προηγουμένων ετών (όχι πιο εύκολα, λόγω πανδημίας)

6) Αντιμετωπίσαμε θέματα και στα ειδικά μαθήματα, πιο δύσκολα από τις άλλες χρονιές (τα πιο δύσκολα της τελευταίας 5ετίας, μάς είπαν οι ειδικοί)

7) Καταφέραμε και γράψαμε παρ’ όλες τις αντίξοες συνθήκες και να “πιάσουμε” τα μόρια, που χρειάζονταν στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, για τη Σχολή Μουσικολογίας του ΑΠΘ και του ΕΚΠΑ, αντίστοιχα

8) Καταφέραμε και “πιάσαμε” τη βάση στο ένα ειδικό μάθημα και λίγο παραπάνω στο άλλο. Μάς άφησαν να χαρούμε για λίγες μέρες. Και ξαφνικά μάς ειδοποίησαν από το φροντιστήριο, ότι το Υπουργείο Παιδείας δημιούργησε ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα, με συνέπεια να μην φτάνει η βάση.

Ωστόσο, αισθάνομαι περήφανος για την κόρη μου και για όλα τα παιδιά που προσπάθησαν φέτος. Όμως, αισθάνομαι και αηδία, γιατί η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έδειξε ότι δεν μπορεί να σταθεί στο ύψος της περίστασης και μεταβιβάζει τις ευθύνες σε γονείς και μαθητές, με ανέντιμες δικαιολογίες.

Σας καλώ έστω και την τελευταία στιγμή, να αναλογιστείτε τους κόπους και τις προσπάθειες των μαθητών και να εφαρμόσετε αν είναι δυνατόν, από την επόμενη χρονιά, το νέο σύστημα.

Πάντα όμως, με γνώμονα τον σεβασμό στην Πανεπιστημιακή Κοινότητα.

Ένας περήφανος γονιός.

ΥΓ. Γράφω σε πρώτο πληθυντικό, επειδή βρίσκομαι υπό την επήρεια ενσυναίσθησης στο πρόβλημα του παιδιού μου.

Βέτσικας Δημήτρης

Αλμυρός Μαγνησίας