- 9 Μαρτίου, 2021
Μεϊκόπουλος: Μόλις 8 διανομείς ΕΛΤΑ για τον Βόλο και καθυστερήσεις στη διανομή αλληλογραφίας
Να στελεχωθούν επαρκώς τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ στη Μαγνησία μετά την αποχώρηση 26 εργαζομένων λόγω εθελουσίας εξόδου και να μην επαναληφθούν τα φαινόμενα της καθυστέρησης στη διανομή της αλληλογραφίας που φτάνουν μέχρι και στην παράδοση λογαριασμών που έχουν λήξει εδώ και 20 μέρες και δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητα των πολιτών, ζήτησε με ερώτησή του από τον αρμόδιο Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.
Σύμφωνα με το Βουλευτή, με τα νέα δεδομένα τα Ελληνικά Ταχυδρομεία στη Μαγνησία θα μείνουν με μόλις 37 υπαλλήλους για την εξυπηρέτηση της αλληλογραφίας πληθυσμού άνω των 200.000 κατοίκων με πολλές ορεινές, απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές, ενώ το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου καλούνται πλέον να εξυπηρετήσουν μόλις οκτώ διανομείς.
«Ήδη, υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες πολιτών του Βόλου για την καθυστέρηση στη διανομή της αλληλογραφίας μέχρι και εντός της πόλης, καθώς σύμφωνα με μαρτυρίες, στις 25/02/2021 παραδόθηκαν στο κέντρο του Βόλου λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος, οι οποίοι είχαν λήξει ακόμα και από τις 12/02/2021, αλλά και λογαριασμοί φυσικού αερίου, οι οποίοι έληγαν την ίδια ημέρα κατά την οποία παραλήφθηκαν», σημείωσε ο Βουλευτής.
Όπως επεσήμανε ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ την περασμένη τετραετία έλαβε μέτρα διάσωσης του Οργανισμού και διατήρησης του δημόσιου χαρακτήρα του. Συγκεκριμένα, επεδίωξε και κατάφερε την είσπραξη από τα ΕΛΤΑ ποσό 90 εκατ. ευρώ για την αποζημίωση της καθολικής υπηρεσίας ετών 2013 έως και 2018, ενώ ανέλαβε και πρωτοβουλίες για την είσπραξη του συνόλου των οφειλών που εκκρεμούσαν προς τα ΕΛΤΑ από το 2012 από πολυάριθμους φορείς του Δημοσίου. Το αποτέλεσμα αυτών των πρωτοβουλιών ήταν μέχρι τα μέσα του 2019 τα ΕΛΤΑ να έχουν εισροή στα ταμεία τους περίπου 45 εκ. ευρώ.
«Ο μη σαφής σχεδιασμός για την επόμενη μέρα της εφαρμογής του προγράμματος εθελουσίας εξόδου πολλών εργαζομένων από τα ΕΛΤΑ και η έντονη φημολογία που υπάρχει εδώ και πολλούς μήνες για κλείσιμο υποκαταστημάτων, προκαλούν τη δικαιολογημένη ανησυχία των εργαζομένων σε πολλά υποκαταστήματα, αλλά και πολλών πολιτών, ειδικά ορεινών και νησιωτικών περιοχών όπου υπάρχει μόνο ένα σημείο εξυπηρέτησης ΕΛΤΑ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Βουλευτής, ζητώντας από τον αρμόδιο Υπουργό να καταθέσει το σχεδιασμό για τα ΕΛΤΑ μετά την εφαρμογή του προγράμματος εθελουσίας εξόδου, που αλλάζει ουσιαστικά τον εταιρικό σχηματισμό του οργανισμού.