• 31 Δεκεμβρίου, 2020

Ζέττα Μακρή: Το Κ.Υ. Βελεστίνου θωρακίστηκε με ISO BOX

Ζέττα Μακρή: Το Κ.Υ. Βελεστίνου θωρακίστηκε με ISO BOX

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση οι εργαζόμενοι του ΚΥ Βελεστίνου και ο δήμαρχος Ρήγα Φεραίου Δημήτρης Νασίκας παρέλαβαν το iso box ,που τους δώρισε η ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ. Εξέφρασαν δε, τις θερμές τους ευχαριστίες στην βουλευτή Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή, που μετέφερε το αίτημά τους στην δωρήτρια εταιρία  και εκείνη, με την σειρά της, το ικανοποίησε.

Το ΚΥ Βελεστίνου αντιμετώπισε, το τελευταίο διάστημα, πολλά περιστατικά COVID 19  και η ενίσχυση και θωράκιση των δομών του ήταν επιβεβλημένη. Στην παραλαβή ήταν οι Φανή Σαρρηγιάννη, διευθύντρια ΚΥ  Βελεστίνου, Ιωάννα Φάκα, γιατρός, Ράνια Χαμπέρη μαία και πρόεδρος τοπικής κοινότητας Αγίου Γεωργίου Φερών,  Ευγενία Λαϊτσου, Κική Καραμπέρη, εργαζόμενες στο Κ.Υ., Σταύρος Χατζής δημοτικός σύμβουλος Ρ. Φεραίου, Γεώργιος Παπατόλιας πρόεδρος δημοτικής κοινότητας Βελεστίνου, Γιάννης Μαυροκέφαλος αντιπρόεδρος ΔΗΜΤΟ ΝΔ Ρ. Φεραίου και Αλέξανδρος Αποστολίνας πρόεδρος ΔΗΜΤΟ ΟΝΝΕΔ Ρ. Φεραίου,

Η βουλευτής δήλωσε εξαιρετικά ικανοποιημένη για την χρήσιμη δωρεά και δήλωσε πρόθυμη να βοηθήσει όπου, όπως και όποτε χρειαστεί. Ευχήθηκε χρόνια πολλά και συγχάρηκε τους εργαζόμενους στο ΚΥ για την προσφορά τους.


Σχετικά Άρθρα

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Την Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία και Υφυπουργός την περίοδο…
Υπόμνημα Ζ. Ράππου για την κατεδάφιση του ημιτελούς κτιρίου στα Πλατάνια

Υπόμνημα Ζ. Ράππου για την κατεδάφιση του ημιτελούς κτιρίου στα Πλατάνια

Με αφορμή τη συζήτηση του 7ου θέματος της 19ης δημόσιας τακτικής συνεδρίασης (24/6/2026) περί κατεδάφισης του…