• 28 Δεκεμβρίου, 2020

Στον Δήμο Βόλου περνάει το Πανθεσσαλικό Στάδιο

Στον Δήμο Βόλου περνάει το Πανθεσσαλικό Στάδιο

Ομόφωνη απόφαση έλαβε σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΤΑΔ

Στη σημερινή συνεδρίασή του το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) αποφάσισε ομόφωνα την παραχώρηση του Πανθεσσαλικού Σταδίου στον Δήμο Βόλου. Όπως ενημέρωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΑΔ Στέφανος Βλαστός, πριν από λίγο, τον βουλευτή Μαγνησίας και κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Ν.Δ. Χρήστο Μπουκώρο, το αίτημα του Βόλου ικανοποιήθηκε και η υπόθεση είχε αίσιο τέλος, με ομόφωνη μάλιστα απόφαση της διοίκησης της ΕΤΑΔ. 

Υπενθυμίζεται ότι το αίτημα του Δήμου Βόλου κατατέθηκε για πρώτη φορά στις 20 Φεβρουαρίου 2020 σε συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΤΑΔ Στ. Βλαστό, με πρωτοβουλία του βουλευτή Μαγνησίας, στα γραφεία της Εταιρείας και στην οποία συμμετείχε ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος και ο τότε Γ.Γ. Τουρισμού Κων. Λούλης. 

Ακολούθησαν και άλλες συναντήσεις εργασίας και παρά τα όποια εμπόδια προέκυψαν με τις δύο αναβολές συζήτησης του θέματος στο Δ.Σ. της ΕΤΑΔ, σήμερα το αίτημα του Βόλου ικανοποιήθηκε.

Αμέσως μετά τη γνωστοποίηση της απόφασης, ο βουλευτής Μαγνησίας έκανε την εξής δήλωση: «Από την πρώτη στιγμή ενστερνίστηκα το αίτημα του δημάρχου Βόλου Αχιλλέα Μπέου να περάσει αυτή η σπουδαία αθλητική υποδομή στην τοπική κοινωνία. Ας μην ξεχνάμε ότι το Πανθεσσαλικό Στάδιο, που κατασκευάστηκε ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, στοίχισε στον ελληνικό λαό περίπου 45 δισ. δρχ., που σε τιμές της εποχής εκείνης σημαίνει κοντά στα 120 εκατ. ευρώ!

Πρόκειται για μια σπουδαία υποδομή, οι δυνατότητες της οποίας ουδέποτε αξιοποιήθηκαν στο ακέραιο. Πιστεύω ακράδαντα ότι πλέον, με την ευθύνη διαχείρισης να περνά στον Δήμο Βόλου, σε συνδυασμό με τη λειτουργία στην ίδια περιοχή του μεγάλου Κλειστού Γυμναστηρίου, του Κολυμβητηρίου, των εγκαταστάσεων τένις, του Ξενώνα Αθλητών και στο μέλλον -όπως όλοι πιστεύουμε- του σύγχρονου Ποδηλατοδρομίου, δημιουργείται μια συστάδα αθλητικών υποδομών πρώτης κατηγορίας, που θα αξιοποιηθεί προς όφελος της νεολαίας, του αθλητισμού και της τοπικής κοινωνίας. 

Λίγες πόλεις της χώρας, εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης, έχουν το πλεονέκτημα της συγκέντρωσης τόσων σύγχρονων αθλητικών υποδομών σε μια περιοχή.

Είναι βέβαιο ότι τα χρήματα που δόθηκαν για την κατασκευή αυτών των υποδομών θα συναντήσουν σύντομα τον δρόμο της συνδυασμένης και πλήρους αξιοποίησής τους, επιτέλους, μετά από τόσα χρόνια

Για τη θετική αυτή εξέλιξη θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, που από την αρχή αντιμετώπισαν θετικά το αίτημα της τοπικής κοινωνίας».

ΛΕΖΑΝΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ – Στις 20 Φεβρουαρίου 2020, ο δήμαρχος Βόλου, ο τότε Γ.Γ. Τουρισμού και ο βουλευτής Μαγνησίας έθεσαν με επιχειρήματα στον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΤΑΔ το αίτημα της παραχώρησης του Πανθεσσαλικού Σταδίου


Σχετικά Άρθρα

Βραδιά αστρονομίας στις λίμνες Ζερέλια

Βραδιά αστρονομίας στις λίμνες Ζερέλια

Η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος και ο Δήμος Αλμυρού διοργανώνουν Βραδιά Αστρονομίας την Παρασκευή 26 Ιουνίου…
Με Βαγγέλη Επίσκοπο οι Μυρμηδόνες της νέας σεζόν

Με Βαγγέλη Επίσκοπο οι Μυρμηδόνες της νέας σεζόν

Δεκαοκτώ χρόνια μετά, ο Βαγγέλης Επίσκοπος επιστρέφει στον σύλλογο του Πλατάνου! Όπως έγινε γνωστό, από σήμερα…
Αναβίωση του Κλήδονα στη Νέα Αγχίαλο

Αναβίωση του Κλήδονα στη Νέα Αγχίαλο

Ο Σύλλογος Γυναικών Νέας Αγχιάλου διοργανώνει και φέτος την καθιερωμένη εκδήλωση αναβίωσης του παραδοσιακού εθίμου του…