• 1 Δεκεμβρίου, 2020

Οι προτάσεις της επιτροπής διαβούλευσης για τον προϋπολογισμό και το τεχνικό πρόγραμμα του 2020 του Δήμου Αλμυρού

Οι προτάσεις της επιτροπής διαβούλευσης για τον προϋπολογισμό και το τεχνικό πρόγραμμα του 2020 του Δήμου Αλμυρού

Την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε δια περιφοράς η συνεδρίαση της επιτροπής διαβούλευσης. Ακολουθούν οι προτάσεις των μελών Ευθύμιου Ζιγγιρίδη, Χρήστου Καραζούπη, Χρύσας Μαρδάκη και Βιβής Τσιντσίνη για τον προϋπολογισμό και το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου, τα δυο δηλαδή θέματα της συνεδρίασης:

Ευθύμης Ζιγγιρίδης, Beng Msc AMIEΕ MILT

ΥΠΟΔΟΜΕΣ

Μετά τις πρόσφατες καταστροφές στο δήμο Αλμυρού εξ αιτίας του «ΙΑΝΟΥ» προτεραιότητα έχουν οι κατεστραμμένες υποδομές της περιοχής προκειμένου να επανέλθει η κανονικότητα στις μεταφορές των δημοτών. Με τη βοήθεια της Περιφέρειας ο Δήμος έχει ξεκινήσει την επιδιόρθωση των ζημιών. Οι ζημιές είναι γνωστές και δεν θα αναφερθώ σε αυτές. Θα ήθελα να αναφερθώ σε 3 περιπτώσεις που αφορούν 3 περιοχές του δήμου μας

  1. Η τροφοδοσία με καθαρό νερό στον οικισμό του Μαυρολόφου είναι ένα θέμα που πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα. Γνωρίζω ότι ξεκίνησαν οι εργασίες σύνδεσης υπόγειων σωληνώσεων μεταξύ των οικισμών  Αργιλοχωρίου και Μαυρολόφου ώστε να τροφοδοτείται με νερό ο οικισμός  του Μαυρολόφου από τη δεξαμενή του Αργιλοχωρίου. Είναι μία αποδεκτή προσωρινή λύση. Η δημοτική αρχή οφείλει να αναζητήσει άμεσα μόνιμες λύσεις. Να ελεγχθούν υφιστάμενες γεωτρήσεις κοντά στον Οικισμό του Μαυρολόφου οι οποίες να τηρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές ώστε να αγορασθούν η να ενοικιαστούν μακροπρόθεσμα ώστε  εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι του οικισμού. Εναλλακτικά θα πρέπει να δεσμεύσει κονδύλια ώστε να διενεργήσει νέα γεώτρηση η οποία να μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες του οικισμού.
  2. Υπάρχουν σχέδια στα οποία είχαν αποτυπωθεί τρόποι αναδημιουργίας 2 πλατειών . Πλατεία Πτελεού και πλατεία στα «Κουλουριώτικα» στον Αλμυρό. Θα μπορούσαν να ενταχθούν ενδεχομένως με κάποιες τροποποιήσεις για να επιδοτηθούν από το Πράσινο Ταμείο ή κάποιο άλλο πρόγραμμα στα πλαίσια του υφιστάμενου ΕΣΠΑ.
  3. Επίσης ο Δήμος θα πρέπει να δεσμεύσει ένα κονδύλι προκειμένου να μπορέσει να δημιουργήσει ένα χώρο ψυχαγωγίας (παιδική χαρά) στο χωριό Ανθότοπο στον οποίο δεν υπάρχει λειτουργική παιδική χαρά αλλά ένας χώρος άκρως επικίνδυνος για τα παιδιά του οικισμού.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

Tον Οκτώβριο του 2014 το Συμβούλιο της Ευρώπης ήρθε σε συμφωνία όσον αφορά στους ενεργειακούς στόχους της ΕΕ για το 2030. Μεταξύ άλλων, οι ενεργειακοί στόχοι για το 2030 αφορούν: τουλάχιστον 40% μείωση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το 1990, αύξηση της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας τουλάχιστον στο 27% και αύξηση της ενεργειακής απόδοσης τουλάχιστον στο 27% σε σύγκριση με το 1990. Λαμβάνοντας υπ’ όψη το γεγονός ότι περίπου το 80% της ενεργειακής κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην Ευρώπη σχετίζεται με τις δραστηριότητες που αναπτύσσονται στα αστικά κέντρα, οι τοπικές αρχές έχουν τη δυνατότητα να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη μείωση των επιπτώσεων από την κλιματική αλλαγή. Οι Δήμαρχοι των πόλεων της Ευρώπης συμφώνησαν στην προσπάθεια να υπερβούν τους στόχους που έθεσε η ΕΕ., αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι οι τοπικές και περιφερειακές αρχές μοιράζονται, με τις εθνικές κυβερνήσεις, την ευθύνη για την καταπολέμηση της ανόδου της θερμοκρασίας του πλανήτη και οφείλουν να αναλάβουν τη δέσμευση αυτή ανεξαρτήτως των δεσμεύσεων λοιπών ενδιαφερομένων φορέων. Προς της επίτευξη του σκοπού αυτού εκκίνησε η πρωτοβουλία του Συμφώνου των Δημάρχων, ώστε οι δήμοι να πρωτοστατήσουν στην ανάληψη δράσης για την αειφόρο και βιώσιμη ενέργεια και να αποτελέσουν παράδειγμα, δεδομένου ότι αναμφισβήτητα αποτελούν το επίπεδο διακυβέρνησης που βρίσκεται εγγύτερα στους πολίτες

Ο Δήμος οφείλει κάποια στιγμή να ξεκινήσει ένα μακροπρόθεσμο project καταγραφής με λεπτομέρειες τους  ρίπους από όλους τους παραγωγικούς τομείς . Η απογραφή μπορεί να περιλαμβάνει:

 · Τα κτίρια για τα οποία ο Δήμος είναι υπεύθυνος για την διαχείρισή τους.

· Τις εγκαταστάσεις υποδομής (αντλιοστάσια ύδρευσης & αποχέτευσης) για τις οποίες είναι υπεύθυνος ο Δήμος και η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Άρδευσης Άρτας (ΔΕΥΑΛ).

· Το δημοτικό φωτισμό στο αστικό – υπεραστικό δίκτυο του Δήμου και σε κοινόχρηστους χώρους – πλατείες.

· Τα δημοτικά οχήματα.

· Τις κατοικίες και τα στοιχεία για τα κτίρια του οικιακού και του τριτογενούς τομέα εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου.

· Την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ.

· Στοιχεία για τις ιδιωτικές, εμπορικές και άλλες δημόσιες μεταφορές.

· Την κατανάλωση ενέργειας από τον πρωτογενή τομέα παραγωγής στον οποίο εντάσσονται η γεωργία και η κτηνοτροφία

. · Την κατανάλωση ενέργειας από τον δευτερογενή τομέα παραγωγής, βιοτεχνίες και βιομηχανικές μονάδες.

Μέσα από αυτή την μακροπρόθεσμη μελέτη θα μπορέσει να αποφασιστεί η μακροχρόνια στρατηγική διαχείρισης των ρίπων στην πόλη και να δημιουργηθούν ενέργειες όπως :

  • Ενεργειακή αναβάθμιση δημοτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, ήτοι έπειτα από αυτοψία, προσδιορισμός στοχευόμενων παρεμβάσεων εξοικονόμησης ενέργειας σε επιλεγμένα δημοτικά κτίρια και εγκαταστάσεις που αφορούν στη θερμική θωράκιση του κελύφους των κτιρίων, στην αναβάθμιση των Η/Μ εγκαταστάσεων, στην αναβάθμιση του συστήματος φωτισμού κ.ά.
  • Προτεινόμενες παρεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας χαμηλού – μεσαίου κόστους στα υπόλοιπα δημοτικά κτίρια και εγκαταστάσεις o Εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και άλλων συστημάτων ΑΠΕ σε δημοτικά κτίρια, όπου αυτό είναι δυνατόν.
  • Ενεργειακές παρεμβάσεις για αντλιοστάσια ύδρευσης και αποχέτευσης.
  • Βιοκλιματικές παρεμβάσεις στον περιβάλλοντα χώρο επιλεγμένων κτιρίων και σε πλατείες για την ενεργειακή αναβάθμιση κοινόχρηστων χώρων.
  • Δημιουργία και ανάπλαση χώρων πράσινου και άλλων κοινόχρηστων χώρων o Δημιουργία πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων

· Για το Δημοτικό φωτισμό εκπόνηση μελέτης οδοφωτισμού για τυπικές γεωμετρίες  οδών της πόλης και μία κύρια οδό από κάθε έδρα Δημοτικής Ενότητας του Δήμου και Προτάσεις βέλτιστης αντικατάστασης υφιστάμενων λαμπτήρων σε οδούς και πλατείες του Δήμου με νέας τεχνολογίας / οικονομικούς λαμπτήρες και προσθήκη ειδικών τεχνικών απαιτήσεων.  Καλύτερη διαχείριση και συντήρηση του δικτύου οδοφωτισμού και του υφιστάμενου εξοπλισμού.

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση, ως η πρώτη επαφή του πολίτη με τις υπηρεσίες του δημοσίου, αποτελεί το βασικό πυλώνα της τοπικής ανάπτυξης. Ωστόσο το συνεχώς τεχνολογικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον στο οποίο ζούμε, προβάλει επιτακτική την ανάγκη εκσυγχρονισμού της. Βασικός στόχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αποτελεί η όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Η εξέλιξη της τεχνολογίας δίνει την ευκαιρία στους φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους

Η διατήρηση και η επεξεργασία ενός φυσικού αρχείου μπορεί να επιφέρει ορισμένα από τα παρακάτω προβλήματα:

  • δυσκολία αναζήτησης, εύρεσης και επεξεργασίας των απαιτούμενων στοιχείων
  • κίνδυνο απώλειας ή/και φθοράς του
  • χρονική καθυστέρηση στη διεκπεραίωση εργασιών
  • δέσμευση ικανού αριθμού υπαλλήλων για τη συντήρηση του
  • αδυναμία διατήρησης αντιγράφων ασφαλείας
  • χωροταξικό πρόβλημα λόγω του μεγάλου όγκου του αρχείου

Με την ψηφιοποίηση του φυσικού αρχείου μπορούν να προκύψουν αρκετά οφέλη τόσο για τις υπηρεσίες όσο και για τους πολίτες. Τα αναμενόμενα οφέλη είναι τα εξής:

  • διατήρηση/συντήρηση του εύθραυστου υλικού
  • ευκολότερη και γρηγορότερη πρόσβαση λόγω αύξησης της δυνατότητας της εξ’ αποστάσεως και ταυτόχρονης χρήσης
  • αύξηση της αξίας του υλικού
  • ευκολότερη πλοήγηση και αναζήτηση
  • εξοικονόμηση χώρου

Τα αναμενόμενα οφέλη της υλοποίησης του έργου ψηφιοποίησης θα είναι πολλαπλά και αποσκοπούν στην επίτευξη δύο βασικών στόχων, του εκσυγχρονισμού των Ο.Τ.Α. αλλά και της εξυπηρέτησης των πολιτών. Ενδεικτικά αναφέρονται 1)αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της γρηγορότερης, ευκολότερης και ασφαλέστερης πρόσβασης στην πληροφορία και 2)μείωση χρόνου εργασίας, αύξηση αποδοτικότητας και καλύτερης αξιοποίησης του προσωπικού.

Παράλληλα, τα οφέλη από την υλοποίηση του προτεινόμενου έργου έχουν πρωτίστως εξωστρεφή χαρακτήρα και αφορούν κυρίως τους τελικούς ωφελούμενους και συγκεκριμένα τους πολίτες / δημότες και τις επιχειρήσεις μέσα από:

Παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας

Μείωση του χρόνου περαίωσης των αιτημάτων τους

Έγκυρη ενημέρωση και μετριασμός πιθανοτήτων λάθους

Μείωση του διοικητικού κόστους

Μείωση των συναλλαγών για ένα αποτέλεσμα

Αύξηση των χρόνων απόκρισης και αυτοματοποίηση

Διαφάνεια και αξιοπιστία

Επίσης, με την ψηφιοποίηση του υλικού εξασφαλίζεται η ελάφρυνση της εργασίας στα αντίστοιχα τμήματα των Δήμων, εξοικονομούνται χώροι που μέχρι πρότινος καταλάμβανε ο τεράστιος όγκος των φακέλων, ενώ οι υπηρεσίες του Δήμου αναμένεται να βελτιώσουν τους χρόνους και την αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Βασική συνιστώσα του έργου αποτελεί και η κάλυψη των αναγκών και απαιτήσεων για άτομα με ειδικές ανάγκες, καθώς και άλλων ευπαθών ομάδων, μέσα από την ανάπτυξη προσβάσιμων από αυτούς εφαρμογών και υπηρεσιών, για το διαδίκτυο και τη βελτίωση της δυνατότητας πρόσβασης τους σε πληροφοριακά συστήματα.

Υπάρχουν πολλά λογισμικά πλέον που μπορούν να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση αρκεί να υπάρχει διάθεση και ασφαλώς το ανθρώπινο δυναμικό. Φυσικά η μεθοδολογία που πρέπει να ακολουθηθεί είναι η επιμέρους ψηφιοποίηση που σημαίνει ένα τμήμα του Δήμου  την φορά. Αυτές οι ενέργειες στηρίζονται από κονδύλια του ΕΣΠΑ κατά καιρούς σε μεγάλο βαθμό.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ

Η διαχείριση των απορριμμάτων δεν είναι ζήτημα τεχνικό αλλά κατά βάση πολιτικό-οικονομικό. Το καθαρό περιβάλλον που σε όλο πλέον τον κόσμο θεωρείται κοινωνικό αγαθό, εμπίπτει άμεσα στις αρμοδιότητες και ευθύνες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που έχει την ευθύνη για τη δημόσια υγεία, την θέσπιση σχετικών κανόνων, την διαχείριση των μέσων καθαριότητας και τις υποχρεώσεις των πολιτών. Γιατί η ανεξέλεγκτη ρύπανση αποτελεί σήμερα το σημαντικότερο παράγοντα που απειλεί την δημόσια υγεία, υποβαθμίζει το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής. Στα πλαίσια μιας στρατηγικής ολοκληρωμένης διαχείρισης απορριμμάτων θα πρέπει να σχεδιαστεί η διεργασία διαχείρισης των ανακυκλωμένων υλικών.

Η πιλοτική λειτουργία για κάποια υλικά σε περιοχή η οποία θα υπάρξει αυξημένη ευαισθητοποίηση είναι μία καλή αρχή. Αρκεί να μη αφεθεί αυτή η προσπάθεια στην τύχη της και να επικεντρωθούν οι προσπάθειες ευαισθητοποίησης  των πολιτών και λειτουργικότητας του σχεδίου στην περιοχή που θα εφαρμοστεί το πιλοτικό πρόγραμμα.  Θα μπορούσε το σύστημα να εφαρμοστεί με συνεργασίες του ιδιωτικού τομέα σε μορφή ΣΔΙΤ. Θα μπορούσε ο δήμος με ειδικούς κάδους που θα διαχειρίζεται κάποιος ανάδοχος να ανακυκλώνει ακόμη και ενδύματα/υποδήματα  τα οποία συνήθως συγκεντρώνονται σε μεταλλικούς κάδους  και στη συνέχεια όσα βρίσκονται σε καλή κατάσταση θα προσφέρονται σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη μέσω των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου, ενώ τα υπόλοιπα θα ανακυκλώνονται.

Επίσης σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα μπορούν να στηθούν τα λεγόμενα «Σπίτια Ανακύκλωσης». Σε αυτά τα μηχανήματα ο δημότης θα ανακυκλώνει τα απορρίμματα του και θα έχει δύο επιλογές . Στην πρώτη οι Δημότες που ανακυκλώνουν θα λαμβάνουν αποδείξεις με τις οποίες θα κερδίζουν κουπόνια για αγορές σε συγκεκριμένα Super Market με τα οποία είναι συμβεβλημένος ο ανάδοχος ενώ θα υπάρχει και η επιλογή το ποσό που τους αναλογεί να πηγαίνει στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου προς όφελος των αναξιοπαθούντων συνδημοτών μας. Κάθε τρεις μήνες θα γίνεται ο απολογισμός των ανακυκλωμένων υλικών και οι μετέχοντες θα λαμβάνουν το συνολικό ανταποδοτικό όφελος, το οποίο και θα μπορούν να αξιοποιήσουν, έχοντας παράλληλα ενεργή συμμετοχή στην προστασία του περιβάλλοντος. Αυτό το σύστημα εφαρμόζεται σε διάφορους Δήμους. Επίσης αυτές οι προσπάθειες πρέπει να συνοδεύονται με συνεχή ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των δημοτών και κυρίως των μαθητών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Είναι γνωστό πλέον ότι η ανακύκλωση αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη διαχείριση των αποβλήτων διότι επιτυγχάνει οικονομικά οφέλη, συμβάλλει στην αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προβλημάτων και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας. Η ανακύκλωση μπορεί να συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη από οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική σκοπιά. Δεν είναι μόνον, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που αφήνει και η βελτίωση της ποιότητας ζωής που προκύπτει από μία τέτοια διαχείριση. Κάθε ποσοστιαία αύξηση των ανακυκλούμενων απορριμμάτων μπορεί να συνεισφέρει σε οικονομικά οφέλη, για παράδειγμα στη μείωση των δημοτικών τελών και αυτό να μεταφραστεί σε απτό όφελος στην τσέπη των δημοτών.

Πρόσφατο Παράδειγμα

Θα ήθελα να αναφέρω  το Δήμο Δραπετσώνας Κερατσινίου. Το 2014, ο δήμος Δραπετσώνας – Κερατσινίου ανακύκλωνε μόνο το 2,14% των απορριμμάτων. Το 2017 το 8,2% και το 2018 το ποσοστό της ανακύκλωσης απορριμμάτων έφτασε στο 12%, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των υπηρεσιών του δήμου, σχεδόν τριπλάσιο από τους υπόλοιπους δήμους της Αττικής, όπου κατά μέσο όρο, η ανακύκλωση είναι στο 4,16%. Εκτιμήσεις μάλιστα των υπευθύνων, αναφέρουν πως το 2019 ο δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας πιθανό να βρεθεί στην πρώτη θέση των δήμων της Αττικής σε ποσοστά ανακύκλωσης.

ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ – Χρήστος Καραζούπης

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ- ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

Επαναφορά και επέκταση της ανακύκλωσης και ξεκίνημα της κομποστοποίησης με διανομή δωρεάν διακοσίων κάδων κομποστοποίησης σε ισάριθμες οικογένειες, με σκοπό τη μείωση των σκουπιδιών  που πάνε  στις χωματερές κατά 60% τουλάχιστον με ισόποση μείωση των εξόδων.

Αναβάθμιση με πεζοδρόμηση της κεντρικής πλατείας, δημιουργία σ’ αυτή παιδικής χαράς, υπαίθριας σκακιέρας, μόνιμα επιτραπέζια παιγνίδια, σκάκι, τριάρα, εννιάρα κ.λ.π. Δημιουργία παρτεριών με λουλούδια εκεί που τρέχουν νερά άσκοπα και έχουν γίνει εστία μόλυνσης

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑ

Μόνιμη τοποθέτηση ενός υπαλλήλου στο Δημοτικό στάδιο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΡΑΓΑΖΟΣ, συντήρηση των όλων  δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων καθότι εκεί αθλούνται πάνω από 300 δικά μας παιδιά και επαναφορά των αγώνων ΚΡΟΚΙΑ και επίστρωση του στίβου με ταρτάν.

Τοποθέτηση κερκίδων στα δημοτικά γήπεδα Πλατάνου και Σούρπης.

Ενίσχυση όλων των εθελοντικών οργανώσεων και συλλόγων του δήμου και συνεργασία μαζί τους . Δημιουργία μόνιμης δημοτικής θεατρικής ομάδας και προσπάθεια αξιοποίησης του πρώην ΣΙΝΕ ΚΥΠΡΟΣ για στέγαση όλων των συλλόγων του δήμου μας.

ΘΑΛΑΣΙΟ ΜΕΤΩΠΟ

Δημιουργία ενός αναψυκτηρίου στη παραλία Αλμυρού και στις Νηές, κάμπινκ στοΤΣΙΓΚΕΛΙ  και στις Νηές με παράλληλη διαμόρφωση και ωραιοποίηση όλων  των παραλιών μας. Νομιμοποίηση και επέκταση των αλιευτικών καταφυγίων

ΟΘΡΥΣ – ΚΟΥΡΙ – ΖΕΡΕΛΙΑ – ΟΙΚΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ – ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δημιουργία στη θέση ΤΣΑΤΑΛΙ δομής για παιδικές κατασκηνώσεις και πυροπροστασία σε συνεργασία με τη πολεμική αεροπορία και ταυτόχρονη δημιουργία ενός πρότυπου μικρού αθλητικού και χιονοδρομικού κέντρου σε συνεργασία με συλλόγους, εθελοντές και το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ύδρευση του οικισμού στο ΤΣΑΤΑΛΙ. Αξιοποίηση των μονοπατιών, σπηλαίων, φαραγγιών, πέτρινων γεφυριών και μοναστηριών για ανάπτυξη του οικο-τουρισμού, αγροτουρισμού και του θρησκευτικού τουρισμού με ταυτόχρονη δημιουργία ενός εκθετηρίου αρωματικών φυτών και βοτάνων.

Ανάπτυξη όλων των αθλητικών και ψυχαγωγικών δράσεων εκτός του δάσους Κουρί σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, απαγόρευση των αυτοκινήτων εντός του δάσους, τοποθέτηση ενός φύλακα – υπαλλήλου σε μόνιμη βάση, ανανέωση του δάσους με φύτευση νέων δένδρων και περιποίηση των υπαρχόντων.

Αξιοποίηση της υπέροχης  δομής στα ΖΕΡΕΛΙΑ σε συνεργασία με τους εθελοντές και τον ιδιωτικό τομέα, για τη δημιουργία ενός πρότυπου ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ – ΓΕΩΛΟΓΙΚΟΥ – ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ανάλογου, του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ.

Δημιουργία ξενώνα στην Ανάβρα σε συνεργασία με το τοπικό συμβούλιο τις εθελοντικές οργανώσεις και τους κτηνοτρόφους, αξιοποίηση του αιολικού πάρκου.

Ανάπτυξη της Κοινωνικής Οικονομίας, με δημιουργία δομών σε συνεργασία με τις ΚΟΙΝΣΕΠ (ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ), στον πολιτισμό αθλητισμό, ανακύκλωση, αγροτουρισμό  π,χ. Κοινωνικό Παντοπωλείο, δημοτικός λαχανόκηπος κ.λπ

ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

Αγροτική οδοποιία, συνεργασία με τους αγρότες για ενημέρωση και επιμόρφωση τους, με δια βίου μάθηση και συμμετοχή σε συνέδρια και εκθέσεις.

ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΑΕΡΙΟ

Αναβάθμιση της οδού Ερμού με την  εύρεση ενός πάρκιν νότια αυτής και πεζοδρόμηση της οδού Αγοράς. Άμεσες μονοδρομήσεις για εξυπηρέτηση και ασφάλεια των οδηγών και των περιοίκων. Δημιουργία οδικών κόμβων στο 3ο Δημ. Σχολείο, Δασαρχείο, είσοδο στην Ευξ/πολη. Επέκταση του φυσικού αερίου σ’ όλη τη πόλη του Αλμυρού και στην Ευξεινούπολη.

ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Ενώ ο δήμος Αλμυρού διαθέτει από τις καλύτερες διοικητικές υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των πολιτών κατάφερε σ΄ αυτόν τον τομέα η δημοτική αρχή, βοηθούμενη από την επιδημία του κορωνοιού  να αποσυντονίσει το έργο των υπηρεσιών επαναφέροντας την αναξιοκρατία και τις πελατειακές σχέσεις.

Εμπιστοσύνη λοιπόν στο προσωπικό και στις υπηρεσίες του δήμου, με συνεχή επιμόρφωσή τους  στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Δημιουργία πρότυπου ΚΑΠΗ στο κληροδότημα ΚΥΡΙΑΚΟΥ με συμπληρωματικές κατασκευές, αίθουσα εκδηλώσεων (μικρό θέατρο), συνταγογράφηση μία φορά την εβδομάδα με ταυτόχρονη επέκταση του Προγράμματος ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.

Πολιτιστικός Σύλλογος Ευξεινούπολης – Χρύσα Μαρδάκη

Κύριε Πρόεδρε, ενόψει της διαμόρφωσης του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου Αλμυρού και σύστασης του νέου Προϋπολογισμού για το οικονομικό έτος 2021, ως Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Ευξεινουπόλεως και εκπροσωπώντας και τα άλλα μέλη του Δ.Σ., προτείνω προς το Συμβούλιό σας,

α) την κάλυψη με Wi-Fi INTERNET του Πολιτιστικού Κέντρου Ευξεινούπολης, όπως και του γραφείου του Συλλόγου μας,

β) την διοργάνωση εκδηλώσεων του Δήμου Αλμυρού (και μέσω του Διαδικτύου), αφιερωμένων στα 200 χρόνια από το ξέσπασμα της Ελληνικής Επανάστασης, στις οποίες προτιθέμεθα μαζί και με άλλους Συλλόγους να συμμετέχουμε. 

Τσιντσίνη Βιβή, Εκδότρια

Υπενθυμίζω στη Δημοτική Αρχή, ότι ειδικός μετεωριτών, επιθυμεί να δωρίσει “πέτρες μετεωριτών” (μεγάλης αξίας), με σκοπό να γίνει ένα μικρό μουσείο στα Ζερέλια (έτσι κι αλλιώς είναι διαμορφωμένες οι αίθουσες για εκθέματα). Εμείς προτιθέμεθα, να δημιουργήσουμε αφιλοκερδώς, σχετικό βίντεο που μπορεί να παίζει σε επανάληψη στην έκθεση και να παρουσιάζει όσα γνωρίζουμε για τα Ζερέλια με καθηγητές πανεπιστημίου.

Προτείνουμε, να διερευνήσει το γραφείο Ανάπτυξης του Δήμου, για προγράμματα μέσα από τα οποία μπορεί να επιδοτηθεί ο εξοπλισμός και η δημιουργία του μουσείου, ή να το επιδοτήσει, μέσα από το ταμείο του, ώστε ο επισκέπτης, να μπορεί να ενημερωθεί καλύτερα για τα “μάτια του Θεού”.

Βεβαίως, παράλληλα, πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα για να γίνει  εφικτή η επισκεψιμότητα στα Ζερέλια… τα οποία ήδη γνωρίζει η Δημοτική Αρχή.


Σχετικά Άρθρα

Σ. Ζαχαράκη και Ζ. Μακρή σε ημερίδα για το Δημογραφικό

Σ. Ζαχαράκη και Ζ. Μακρή σε ημερίδα για το Δημογραφικό

Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και βουλευτής Ν. Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή ήταν ομιλήτρια σε…
Πλάκες – Αλμυρός: Καλλιεργούσε 2.000 δέντρα χασίς – Συλλήψεις

Πλάκες – Αλμυρός: Καλλιεργούσε 2.000 δέντρα χασίς – Συλλήψεις

Σε συλλήψεις προχώρησε η Αστυνομική Αρχή, μετά από αξιοποίηση πληροφοριών για φυτεία χασίς στην περιοχή της…
Πολύ πιθανή η προσθήκη 2ης πτήσης της Eurowings από Γερμανία στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου

Πολύ πιθανή η προσθήκη 2ης πτήσης της Eurowings από Γερμανία στο αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου

Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο του ξενοδοχείου Domotel Xenia…