- 4 Ιουνίου, 2019
Χρ. Μπουκώρος για το φρένο στον θρυλικό «Μουτζούρη» : Οικονομικό πλήγμα στον επιχειρηματικό κόσμο του Πηλίου
Την απαξίωση του θρυλικού «Μουτζούρη» επισημαίνει σε ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ο βουλευτής Μαγνησίας και αναπληρωτής Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος. Όπως επισημαίνει στην ερώτησή του ο βουλευτής Μαγνησίας, μεταξύ των προβλημάτων που δημιουργούνται από την παύση των δρομολογίων στο τρενάκι του Πηλίου, είναι η δυσφήμιση της περιοχής, αλλά και το οικονομικό πλήγμα στους επιχειρηματίες.
Χαρακτηριστικά, στην ερώτηση του Χρήστου Μπουκώρου αναφέρονται τα εξής: «Εδώ και δύο εβδομάδες έχει μπει φρένο στο παραδοσιακό τρενάκι του Πηλίου, τον θρυλικό «Μουτζούρη». Συγκεκριμένα, ανεκτέλεστα παρέμειναν τα δρομολόγια στις 25 και 26 Μαΐου, την 1η και 2 Ιουνίου, ενώ ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί, αν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια στις 8 και 9 Ιουνίου 2019.
Η απροειδοποίητη ακύρωση των δρομολογίων έχει δημιουργήσει μεγάλη και δικαιολογημένη αναστάτωση στους επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι βλέπουν να οδηγείται σε απαξίωση το τρενάκι του Πηλίου. Την ίδια στιγμή, απίστευτη είναι η ταλαιπωρία των επισκεπτών, που είχαν κάνει κράτηση, εδώ και καιρό, για τα συγκεκριμένα δρομολόγια και είχαν προπληρώσει τα εισιτήριά τους».
Όπως επισημαίνει ο βουλευτής Μαγνησίας, μέχρι σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει προβεί σε καμία επίσημη ανακοίνωση για την παύση των δρομολογίων, ενώ, σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες, η ακύρωση των δρομολογίων οφείλεται στην έλλειψη προσωπικού και συγκεκριμένα μηχανοδηγών, γεγονός όμως που δεν επαληθεύεται. Σύμφωνα, μάλιστα, με τον Σύλλογο Εργαζομένων ΟΣΕ υπάρχουν πολλά «θολά» και αδιευκρίνιστα σημεία στη σύμβαση μεταξύ ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία αφορά το παραδοσιακό τρενάκι του Πηλίου και τη διαχείρισή του. Συγκεκριμένα, όπως τονίζουν οι ίδιοι, το τρένο του Πηλίου ανήκει αποκλειστικά στον ΟΣΕ και η διαχείρισή του από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δημιουργεί αρκετά ζητήματα.
Τέλος, ο Χρήστος Μπουκώρος με την ερώτησή του ζητά να δοθούν απαντήσεις τόσο για την ακύρωση των δρομολογίων του «Μουτζούρη» όσο και για τα εισιτήρια που είναι ήδη κρατημένα, ειδικά από μεγάλα τουριστικά γραφεία της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενώ τονίζει την ανάγκη να υπάρξει αντιστάθμισμα του οικονομικού πλήγματος που υφίστανται οι επαγγελματίες της περιοχής.