• 15 Ιανουαρίου, 2019

Η κοινωνία ζητά να μπει στον πάγο η απομάκρυνση της ΔΕΔΔΗΕ – Δεκάδες οι παρεμβάσεις των συνεργείων κατά τον χιονιά

Η κοινωνία ζητά να μπει στον πάγο η απομάκρυνση της ΔΕΔΔΗΕ – Δεκάδες οι παρεμβάσεις των συνεργείων κατά τον χιονιά

Περισσότερες από 7 κλήσεις την ημέρα και εκτός κακοκαιρίας – Δηλώσεις προϊσταμένου του πρακτορείου

Η πιθανή απομάκρυνση του τμήματος της ΔΕΔΔΗΕ από τον Αλμυρό, έχει απασχολήσει την επικαιρότητα και την τοπική κοινωνία, ιδιαίτερα από τον Νοέμβριο του 2018 και έπειτα. Βουλευτές, Δημοτικοί Σύμβουλοι και Επαγγελματίες, εξέδωσαν ψηφίσματα και απέστειλαν επιστολές διαμαρτυρίας, σχετικά με την είδηση απομάκρυνσης και την απογύμνωση των υπηρεσιών από τον Αλμυρό.

Η Περιφερειακή Διεύθυνση της ΔΕΗ στη Λαμία, έχει προτείνει την απομάκρυνση του πρακτορείου από τον Αλμυρό και την μεταστέγασή του στο Βόλο για λόγους εξοικονόμησης πόρων. Πρόκειται για το τμήμα της ΔΕΔΔΗΕ, το οποίο αποτελείται από 14 υπαλλήλους και εξυπηρετεί τους πολίτες σε θέματα βλαβών και τεχνικής υποστήριξης.

Η κακοκαιρία των προηγούμενων ημερών, απέδειξε περίτρανα την αναγκαιότητα της παραμονής του πρακτορείου της ΔΕΔΔΗΕ στον Αλμυρό. Από τις 3 Ιανουαρίου που ξέσπασαν τα έντονα καιρικά φαινόμενα, μέχρι και τη Δευτέρα 7 Ιανουαρίου, δεκάδες πολίτες εξυπηρετήθηκαν από το τμήμα βλαβών και τεχνικής υποστήριξης. Το συνεργείο ανταποκρίθηκε άμεσα και προσπάθησε να επιλύσει όλα τα προβλήματα όσο το δυνατόν συντομότερα, ώστε να επανέλθει το ρεύμα στα χωριά του Δήμου μας. 

Υπενθυμίζουμε πως κατά τη διάρκεια της επέλασης της «Σοφίας», 7 χωριά του Δήμου μας, παρέμειναν χωρίς ρεύμα κατά τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες της Πέμπτης  3 Ιανουαρίου.

Επίσης σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι ακόμη και όταν δεν συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι, όπως φυσικές καταστροφές, τα συνεργεία παρεμβαίνουν καθημερινά, σε τουλάχιστον 7 κλήσεις.

Για τις ανάγκες του ρεπορτάζ επικοινωνήσαμε με τον προϊστάμενο του πρακτορείου της ΔΕΔΔΗΕ στον Αλμυρό κ. Δημήτρη Μπατσκίνη ο οποίος χαρακτηριστικά ανέφερε:

«Η τυχόν απομάκρυνση του πρακτορείου της ΔΕΔΔΗΕ, θα προκαλέσει πλήγμα για την τοπική κοινωνία.

Παράδειγμα μπορεί να αποτελέσει η κακοκαιρία των προηγούμενων ημερών. Τις ημέρες της κακοκαιρίες δεχθήκαμε πολλά αιτήματα, δεν μπορούμε όμως να πούμε τον ακριβή αριθμό. Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με το τηλεφωνικό κέντρο, καθώς από τη διοίκηση έχει αποφασιστεί όλες να βγαίνουν στο τηλεφωνικό κέντρο στην Αθήνα. Από εκεί, στέλνουν τα αιτήματα των βλαβών στον Βόλο, όπου φιλτράρεται η πληροφορία και καταλήγει σε εμάς. Αυτός είναι και ο λόγος που οι πολίτες είναι αναγκασμένοι να περιμένουν για ώρα στο ακουστικό τους. Πρόκειται για ένα νέο σύστημα, το οποίο τώρα μπαίνει σε ρυθμούς κανονικότητας.

Όσον αφορά τις βλάβες και την τεχνική υποστήριξη πρέπει να υπενθυμίσουμε πως το πρακτορείο του Αλμυρού καλύπτει την περιοχή από τη Φυλάκη και τον Ανθότοπο, μέχρι τον Άγιο Δημήτριο Αχιλλείου. Όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για τεράστιες αποστάσεις που σημαίνει πως αν μείνει ο Αλμυρός χωρίς πρακτορείο, η εξυπηρέτησή τους θα γίνεται με πολύ πιο αργούς ρυθμούς.

Τις προηγούμενες ημέρες κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε βλάβες που προέκυψαν εξαιτίας του βάρους του χιονιού και στα δύο δίκτυα της περιοχής μας.

Τα συνεργεία μας ανταποκρίθηκαν άμεσα, ενώ ακόμη και οι υπάλληλοι που είχαν ρεπό, εργάστηκαν για ώρες προκειμένου να αποκατασταθούν οι βλάβες.

Προσπαθήσαμε όσο πιο σύντομα να αποκαταστήσουμε τις ζημιές, ώστε να μη μείνουν οι συμπολίτες μας χωρίς ρεύμα.

Σε περίπτωση που τελικά το πρακτορείο μεταφερθεί στον Βόλο, η περιοχή μας θα υποβαθμιστεί.

Ακόμη, πρέπει να τονίσουμε πως οι υπάλληλοι της ΔΕΔΔΗΕ, αναλαμβάνουμε και υπηρεσίες εκτός των κύριων αρμοδιοτήτων μας, όπως επιθεώρηση του δικτύου, νέες συνδέσεις κλπ.

Είναι κατανοητό πως αν το πρακτορείο του Αλμυρού μεταφερθεί, οι πολίτες θα πρέπει να αναμένουν να εξυπηρετηθούν από τον Βόλο.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το τι μέλλει γενέσθαι, ελπίζουμε μόνο να μην υλοποιηθεί αυτή η απόφαση».

   Αξίζει να αναφέρουμε ότι και στο διαδίκτυο, πολλοί συμπολίτες μας, ευχαρίστησαν δημόσια τα συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ του Αλμυρού, για την ακάματη εργασία τους, εν μέσω αντίξοων συνθηκών, όλες αυτές τις μέρες του χιονιά. Επίσης δημοσίευσαν πολλά παράπονα, για τη βλάβη του τηλεφωνικού κέντρου, όπως και σχόλια για την ανάγκη παραμονής του πρακτορείου.

 

(η φωτο είναι αρχείου)


Σχετικά Άρθρα

Ξανάσμιξαν 50 χρόνια μετά την αποφοίτησή τους…1974-2024

Ξανάσμιξαν 50 χρόνια μετά την αποφοίτησή τους…1974-2024

Ξαναχτύπησε το απόγευμα του Σαββάτου 24-08-2024 το κουδούνι του επιστάτη, του συγχωρεμένου κυρ’ Γιώργη Ξιφάρη, στο…
Αρχή της Ινδίκτου – Κήρυγμα Αρχιμ. Γεωργίου Γιαννιού

Αρχή της Ινδίκτου – Κήρυγμα Αρχιμ. Γεωργίου Γιαννιού

Από σήμερα, αγαπητοί μου αδελφοί, αρχίζει μια νέα περίοδος της Εκκλησίας μας. Από σήμερα αρχίζει το…