- 25 Σεπτεμβρίου, 2018
Η ατζέντα του “Λαού” του Αλμυρού – γράφει η Βιβή Τσιντσίνη
έκδοση 22/9/2018
Τα μα, σα και τα σα μάσατα;
Μετάφραση: Τα δικά μου δικά σου και τα δικά σου, δικά σου;
Πρώτα αυξάνεται ο κατώτατος μισθός που θα πρέπει οι εργοδότες να καταβάλουμε στους υπαλλήλους μας και έπειτα φορο-ελαφρυνόμαστε. Αυτός είναι ο προγραμματισμός της κυβέρνησης.
Πως θα γίνει αυτό καλέ μου John John; (αν και δεν θυμάμαι αν ο Jhon φορούσε γραβάτα). Τι δεν καταλαβαίνεις… πως θα δώσει ο μη έχων; Τουλάχιστον δώσε την οικονομική ανάσα ταυτόχρονα. Αλλά ανάσα… όχι μισές δουλειές, δηλαδή και άμεση και έμμεση φορολογία… και πρώτα η αύξηση μισθού εργαζομένων. Εκεί σε θέλω.
Γιατί ο επαγγελματίας, γενικά η παραγωγική τάξη, μέρισμα δεν θα πάρει, αλλά μέρισμα δημιουργεί για λογαριασμό σου, κυρία κυβέρνηση, κυρία Ελλάδα.
Βλέπω να γίνεται σαν την εγχείριση με τον ασθενή. Δηλαδή η εγχείριση θα πετύχει και ο ασθενείς θα… αποτύχει. Γιατί ποιος θα μείνει όρθιος για να μπορεί να δώσει και την αύξηση μισθού;
Μελέτες, λέμε, μελέεεετες
Πρέπει να υπάρχουν έτοιμες μελέτες, ώστε όταν προκηρυχθούν προγράμματα, να είμαστε έτοιμοι να υποβάλλουμε τις προτάσεις μας και μέσα από τα έργα που θα προκύψουν να αναβαθμίσουμε τον Αλμυρό μας. Καλό είναι βέβαια, αυτές οι μελέτες να συνδέονται με ένα ευρύτερο σχέδιο ανάπτυξης του Δήμου.
Όχι το λέω, γιατί στ’ αφτιά μου ψίλοι μπήκανε ότι ετοιμάζουμε πρόταση με όνομα «iΑλμυρός» το οποίο αφορά σε Ανάπτυξη Ολοκληρωμένης Ψηφιακής Διαδραστικής Εφαρμογής Κινητών Συσκευών για την Προβολή των Τοπικών Φυσικών και Πολιτιστικών Τουριστικών Πόρων της Περιοχής του Δήμου Αλμυρού. Σωστά υποβάλλουμε την αίτηση, αλλά… μήπως να δούμε το θέμα, του ρημάδι του Brand name? Όσοι περνάνε από τον τόπο μας, σπουδαγμένοι και κοσμογυρισμένοι, σε σεμινάρια και ενημερωτικές εκδηλώσεις, φωνάζουν ότι χρειαζόμαστε brand name… Με ασύνδετες όμως προτάσεις αυτό είναι αδύνατο.
Θα ήταν καλό π.χ. Ζερέλια, αναμόρφωση αγοράς και ονομασία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, να έχουν κοινό σημείο. Όμως επειδή τυγχάνει το όνομα της πόλης μας να σημαίνει κάτι και για πολλούς όχι ευχάριστο, όπως π.χ. το «Γλυκός», το iΑλμυρός, ίσως πρέπει να το αποφύγουμε και να ψάξουμε κάπου αλλού το όνομα-promotion της πόλης μας. Ίσως οι ρίζες μας και οι παλιές ονομασίες της πόλης μας να είναι η απάντηση, ίσως τα Ζερέλια ή οι Τιτάνες, ή ακόμα και η αγροτική ταυτότητα της πόλης.
Περί ανοικτού θεάτρου
Δεν πολυάρεσε σε κάποιους Πλατανιώτες η ιδέα του ανοικτού θεάτρου. Θα ενοχλεί τους περιοίκους λένε. Πάντως, σε πολλές μεγάλες πόλεις, όπως και στον Δήμο Βόλου, τα ανοικτά θέατρα, γεμίζουν με παραστάσεις και κόσμο, περισσότερο όταν είναι μέσα στην πόλη, παρά περιφερειακά. Το ανοικτό της Νέας Ιωνίας π.χ., έλκει λιγότερες παραστάσεις από αυτό του Βόλου, που μάλιστα είναι μπροστά σε ξενοδοχείο. Και το ξενοδοχείο παρακαλώ, με πληρότητα. Αυτό μάλλον σημαίνει ότι αναβαθμίζεται όλη η περιοχή, όπως και ότι τα παρακείμενα καταστήματα δουλεύουν πριν και μετά την παράσταση. Αν κάποιον από τους αναγνώστες ενδιαφέρει η γνώμη μου, πιστεύω ότι όχι μόνο θα έπρεπε να γίνει, αλλά να σχεδιαστεί και περιφερειακός δρόμος Πλατάνου. Επίσης, ας γίνει και στην Ευξεινούπολη ακόμη ένα… Εξάλλου και η Ευξεινούπολη, είναι πολύ δραστήρια πολιτιστικά. Φιλοξενεί ένα εργαστήρι θεάτρου, έναν πολιτιστικό, και δυο μεγάλους συλλόγους των Σαρακατσαναίων και της Ανατολικής Ρωμυλίας. Το Γυμνάσιο κάθε χρόνο παρουσιάζει εξαιρετικές θεατρικές παραστάσεις. Μήπως να το εξετάσουμε καλύτερα;