- 27 Αυγούστου, 2018
Διαμαρτυρίες πολιτών για «προβληματικούς» λογαριασμούς της ΔΕΥΑΑΛ – Απάντηση του προέδρου Η. Δαλακούρα
Προβληματισμός επικρατεί από τις χρεώσεις της ΔΕΥΑΑΛ προς τους τους πολίτες, καθώς και σχετικά με τις μετρήσεις των υδρομέτρων. Μετά την δημοσίευση επιστολής αναγνώστη μας, αναφορικά με υπερχρέωση (διαφορά κυβικών υδρομέτρου με τα κυβικά χρέωσης) στον τελευταίο λογαριασμό της ΔΕΥΑΑΛ, συμπολίτες μας εξέφρασαν τα παράπονά τους και με σχόλια στην ιστοσελίδα μας e-almyros.gr. Οι υψηλές χρεώσεις και ο τρόπος λειτουργίας της υπηρεσίας είναι τα δύο κυριότερα θέματα που προβληματίζουν τους δημότες του Αλμυρού.
Επικοινωνήσαμε με τον πρόεδρο και τον διευθυντή της ΔΕΥΑΑΛ σχετικά με το θέμα, οι οποίοι δήλωσαν στον «Λαό του Αλμυρού»:
Ηλίας Δαλακούρας (πρόεδρος ΔΕΥΑΑΛ) : «Αναφορικά με την προηγούμενη επιστολή που δεχτήκατε, τη διαψεύδω. Όσα γράφτηκαν είναι συκοφαντίες. Ο λογαριασμός αυτός είναι έναντι και η ΔΕΥΑΛΛ δεν έχει χρεώσει με 1.000 κυβικά νερό κανέναν.
Πράγματι σε αρκετούς δημότες μπορεί οι προηγούμενοι λογαριασμοί να ήρθαν «φουσκωμένοι», με την έκδοση του εκκαθαριστικού λογαριασμού όμως τα ποσά αυτά θα συμψηφιστούν. Όλο αυτό γίνεται λόγω έλλειψης προσωπικού. Με ελάχιστους υπαλλήλους καλούμαστε να καλύψουμε τις υπηρεσίες για ολόκληρο τον Δήμο Αλμυρού. Πιέζουμε καθημερινά τους αρμόδιους για την άμεση πρόσληψη προσωπικού, προκειμένου η λειτουργία της ΔΕΥΑΑΛ να γίνει όσο το δυνατόν πιο εύρυθμη»
Κώστας Μπέκας (διευθυντής ΔΕΥΑΑΛ): «Προσπαθούμε υπό δυσμενείς συνθήκες να βελτιώσουμε τη λειτουργία της επιχείρησης. Τα ελάχιστα μέσα που έχουμε και το λιγοστό προσωπικό δεν διευκολύνουν την προσπάθειά μας. Σε περιπτώσεις υπερχρέωσης, οι λογαριασμοί και τα υδρόμετρα ελέγχονται ξανά. Τα ποσά που θα προκύψουν ως διαφορά θα αφαιρεθούν από επόμενους λογαριασμούς. Αυτή τη στιγμή κάνουμε έναν αγώνα να εισπράξουμε οφειλές και να ενισχυθούμε με επιπλέον προσωπικό».
Δημοσιεύουμε σχόλια αναγνωστών μας στον ηλεκτρονικό τύπο:
Τ. ΔΗΜ.: «Στις 21/8/2018, κοίταξα τον μετρητή. Ένδειξη 5899 κυβικά. Το τελευταίο μπουγιουρντί της ΔΕΥΑΛ με ημερομηνία καταμέτρησης 30/06/2018 έδειχνε 5925 κυβικά. Δηλαδή έχουν περάσει 2,5 μήνες από τότε που πήραν την ένδειξη και ακόμη ο μετρητής δεν έχει φθάσει στο νούμερο που κατέγραψε η ΔΕΥΑΛ. Θα κάνω υπομονή γιατί για τη λειτουργία του παραπάνω οργανισμού έχω εκφράσει αρμοδίως τα παράπονά μου αλλά δυστυχώς απέσπασα απαξιωτική συμπεριφορά, ανάρμοστη αρκετές φορές και δικαιολογίες που δεν αρμόζουν σε στελέχη του ΔΗΜΟΥ και θα περιμένω τον καινούργιο λογαριασμό. Αν και τότε δεν λήξει αυτή η άθλια ιστορία όπως πρέπει τότε με μεγάλη μου λύπη και το εννοώ, την υπόθεση θα αναλάβει ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ αφού δεν μπορώ να δεχθώ την κοροϊδία και ότι κάποιοι εκεί είναι πιο έξυπνοι από εμένα.»
Ελ. Κ.: «Η κατάσταση είναι ανεξέλεγκτη και κάποιος πρέπει να βάλει τέλος. Πρώτα στο καπετανάτο των αρμοδίων, γιατί δεν είναι τσιφλίκι κανενός η κάθε υπηρεσία και δεύτερον στα καταναλώσιμα κυβικά νερού πού χρεώνουν. Ρώτησα γιατί μέσα σε ένα μήνα μου έστειλαν δύο λογαριασμούς νερού και η απάντηση ήταν ξεχάσαμε να τα στείλουμε πιο μπροστά. Τώρα δικαιολογημένα και εγώ θα ξεχάσω να πληρώσω μερικούς μήνες!!!!»