• 21 Οκτωβρίου, 2016

ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΞΕΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ

ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΞΕΙΝΟΥΠΟΛΗΣ  ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ

ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΞΕΙΝΟΥΠΟΛΗΣ  ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+/KA2  

 

Το  Γυμνάσιο  Ευξεινούπολης  την διετία 2016-2018 συμμετέχει  σε ένα νέο  Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα  Erasmus+/KA2  με τίτλο   “Modern Extrovert European Tales” ως Εταίρος, το οποίο  επιχορηγείται  από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Ι.Κ.Υ.,  στη Στρατηγική Σύμπραξη στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης με σχολεία εταίρους από την Γαλλία, την Ιταλία, την Φινλανδία και την Τουρκία. Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος  τρεις εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Ευξεινούπολης, η Σταυραντώνη Μαρία, η Καραγιαννοπούλου Μαρία και ο Λάιος Δημήτριος, επισκέφτηκαν το  EIC-LYCEE JEHANNE D’ARC στο Tourcoing  της Γαλλίας από τις 10 έως τις 14 Οκτωβρίου 2016. Στην πρώτη  διεθνή συνάντηση των Ευρωπαίων εκπαιδευτικών  εταίρων, οργανώθηκε το διετές πρόγραμμα, προγραμματίστηκαν οι επόμενες συναντήσεις  μαθητών και εκπαιδευτικών,  στo Ozel  Murat  Yildirim Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi στην Προύσα της Τουρκίας,  στο  Puistokadun Koulu στη  Loimaa της Φινλανδίας, στο Istituto Istruzione Superiore G. Malafarina   στο Soverato της Ιταλίας, στο Τοurcoing της Γαλλίας και στο Γυμνάσιο Ευξεινούπολης της Ελλάδας.                                             Στόχος του προγράμματος είναι να εντοπίσουμε τα στερεότυπα, τα οποία έχουν  οι λαοί της Ευρώπης στον τρόπο που βλέπουν και αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλον και να τα συνειδητοποιήσουμε.  Να δημιουργήσουμε έναν καινούργιο  ήρωα με χαρακτηριστικά που θα αντικατοπτρίζουν τις διάφορες εθνότητες που συμμετέχουν και μέσα από αυτή τη διαδικασία και την επαφή των εταίρων από  τις άλλες χώρες,  να συνειδητοποιήσουμε, ότι τα στερεότυπα δεν ανταποκρίνονται  πάντα στην αλήθεια και ότι,  στη σημερινή  πολιτισμική Ευρώπη και με τις  ραγδαίες  αλλαγές  που συντελούνται σε κοινωνικό επίπεδο,  αυτά που μας ενώνουν  είναι πολύ περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν.

Προγραμματίστηκε μια  μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων,  στις οποίες περιλαμβάνεται η δημιουργία του ήρωα σε μορφή κούκλας  και  μιας ταινίας με τις περιπέτειές του στο ταξίδι του προγράμματος,  καθώς και δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με γλωσσική καλλιέργεια,  όχι μόνο της αγγλικής γλώσσας  αλλά και η δημιουργία λεξικού με όρους που χρησιμοποιούνται στην καθημερινότητα  και στην επικοινωνία όλων των εταίρων χωρών. Θα γνωρίσουμε την κουλτούρα των εταίρων  χωρών μέσα από το παραδοσιακό θέατρο, και τους παραδοσιακούς χορούς καθώς επίσης την τοπική κουζίνα και τις διατροφικές συνήθειες κάθε τόπου.

Οι δραστηριότητες   αυτές  θα προωθήσουν  τη δημιουργικότητα των μαθητών, την ικανότητα να επιλύουν προβλήματα, την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης, της αυτονομίας και της καινοτομίας και θα τους δώσουν  τη δυνατότητα να διευρύνουν και να επεκτείνουν το όραμα τους για το σχολείο. Το έργο θα έχει θετική επίδραση στη συμπεριφορά των μαθητών και θα διευρυνθεί η ευρωπαϊκή διάσταση  του σχολείου. Θα ενισχυθεί  η χρήση των ΤΠΕ και θα προωθηθεί η διεπιστημονική εργασία μέσω καινοτόμων στάσεων. Θα ενσταλάξει την ιδέα της ανοχής και κατανόησης προς άλλες κουλτούρες και παραδόσεις,  θα βοηθήσει τους νέους να είναι ανοιχτόμυαλοι και ευέλικτοι στη σκέψη και να εκτιμήσουν την πολιτισμική διαφορετικότητα.

Η Διευθύντρια

 Σταυραντώνη Μαρία

 

20161013_130909 dsc08050 dscn2222


Σχετικά Άρθρα

Άσκηση αντιμετώπισης πλημμυρικών φαινομένων πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

Άσκηση αντιμετώπισης πλημμυρικών φαινομένων πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

Άσκηση αντιμετώπισης πλημμυρικών φαινομένων μεγάλης έκτασης με την κωδική ονομασία “ΝΩΕ 2024” πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Συντονισμού…
Ο Δ. Κουρέτας ζητά στήριξη των πληγέντων κτηνοτρόφων της Περιφέρειας Θεσσαλίας από την πανώλη

Ο Δ. Κουρέτας ζητά στήριξη των πληγέντων κτηνοτρόφων της Περιφέρειας Θεσσαλίας από την πανώλη

Στήριξη των πληγέντων κτηνοτρόφων της  Περιφέρειας Θεσσαλίας από την πανώλη των Μικρών Μηρυκαστικών, ζητά με επιστολή …