• 8 Αυγούστου, 2016

Ρεμπέτικα διασκέδασαν στη Μιτζέλα με τους Φίλους Μουσικής Αλμυρού

Ρεμπέτικα διασκέδασαν στη Μιτζέλα με τους Φίλους Μουσικής Αλμυρού

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Δήμου Αλμυρού, ο Σύλλογος Φίλων Μουσικής “Ρεμπέτικο”, παρουσίασε το πρόγραμμά του στην Αμαλιάπολη. Στην τελευταία τους εκδήλωση για το καλοκαίρι, οι ρεμπέτες κέρδισαν Μιτζελιώτες και επισκέπτες του χωριού, σε ένα ρεμπέτικο ταξίδι μέχρι αργά το βράδυ της Κυριακής 7 Αυγούστου.

Προηγήθηκε ένα τριήμερο, ονειρικό για τους Ρεμπέτες του Αλμυρού, οι οποίοι συμμετείχαν στο ρεμπέτικο Φεστιβάλ στον Άγιο Λαυρέντη, κατά το οποίο έπαιξαν με ρεμπέτικες κομπανίες πολύ γνωστές στο πανελλήνιο, αλλά είχαν την τιμή να τραγουδήσει μαζί τους η Ελένη Τσαλιγοπούλου.

Η πλατεία στον Άγιο Λαυρέντη γέμισε ασφυκτικά, τους ζήτησαν να κρατήσουν πρόγραμμα στο διπλάσιο χρόνο απ’ όσο αρχικά είχε ζητηθεί και τα προφίλ στο facebook γέμισαν επαινετικά σχόλια.

Δημοσιεύουμε φωτογραφίες και από τις δυο εκδηλώσεις, αλλά και ένα βιντεάκι τους με την Ελένη Τσαλιγοπούλου!

 

https://www.facebook.com/100007352942974/videos/1729668993954849/

 

 


Σχετικά Άρθρα

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Αναχώρησε για το Machico της Μαδέιρα, στην Πορτογαλία, η Ελληνική Αποστολή Μοντέρνου Πεντάθλου, αποτελούμενη από τους αθλητές…
Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινίασε σήμερα τη νέα παραγωγική μονάδα της M Technologies στον Βόλο σηματοδοτώντας μια σημαντική…
Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουρέτα, προχωρά σε μία σημαντική επένδυση στον…