• 8 Αυγούστου, 2016

Ρεμπέτικα διασκέδασαν στη Μιτζέλα με τους Φίλους Μουσικής Αλμυρού

Ρεμπέτικα διασκέδασαν στη Μιτζέλα με τους Φίλους Μουσικής Αλμυρού

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Δήμου Αλμυρού, ο Σύλλογος Φίλων Μουσικής “Ρεμπέτικο”, παρουσίασε το πρόγραμμά του στην Αμαλιάπολη. Στην τελευταία τους εκδήλωση για το καλοκαίρι, οι ρεμπέτες κέρδισαν Μιτζελιώτες και επισκέπτες του χωριού, σε ένα ρεμπέτικο ταξίδι μέχρι αργά το βράδυ της Κυριακής 7 Αυγούστου.

Προηγήθηκε ένα τριήμερο, ονειρικό για τους Ρεμπέτες του Αλμυρού, οι οποίοι συμμετείχαν στο ρεμπέτικο Φεστιβάλ στον Άγιο Λαυρέντη, κατά το οποίο έπαιξαν με ρεμπέτικες κομπανίες πολύ γνωστές στο πανελλήνιο, αλλά είχαν την τιμή να τραγουδήσει μαζί τους η Ελένη Τσαλιγοπούλου.

Η πλατεία στον Άγιο Λαυρέντη γέμισε ασφυκτικά, τους ζήτησαν να κρατήσουν πρόγραμμα στο διπλάσιο χρόνο απ’ όσο αρχικά είχε ζητηθεί και τα προφίλ στο facebook γέμισαν επαινετικά σχόλια.

Δημοσιεύουμε φωτογραφίες και από τις δυο εκδηλώσεις, αλλά και ένα βιντεάκι τους με την Ελένη Τσαλιγοπούλου!

 

https://www.facebook.com/100007352942974/videos/1729668993954849/

 

 


Σχετικά Άρθρα

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεων και της συνεχούς συνεργασίας της βουλευτή Μαγνησίας Ζέττας Μ. Μακρή,-συνεργασίας που…
Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Οι λαγοκέφαλοι εμφανίστηκαν και στον Παγασητικό! Και μάλιστα ο πρώτος πιάστηκε στα δίχτυα του κου Γιώργου…
Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Η ρεμπέτικη συνάντηση για το αφιέρωμα στον Γιάννη Παπαϊωάννου στέφθηκε με επιτυχία καθώς ο προαύλιος χώρος…