• 8 Αυγούστου, 2016

Ρεμπέτικα διασκέδασαν στη Μιτζέλα με τους Φίλους Μουσικής Αλμυρού

Ρεμπέτικα διασκέδασαν στη Μιτζέλα με τους Φίλους Μουσικής Αλμυρού

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Δήμου Αλμυρού, ο Σύλλογος Φίλων Μουσικής “Ρεμπέτικο”, παρουσίασε το πρόγραμμά του στην Αμαλιάπολη. Στην τελευταία τους εκδήλωση για το καλοκαίρι, οι ρεμπέτες κέρδισαν Μιτζελιώτες και επισκέπτες του χωριού, σε ένα ρεμπέτικο ταξίδι μέχρι αργά το βράδυ της Κυριακής 7 Αυγούστου.

Προηγήθηκε ένα τριήμερο, ονειρικό για τους Ρεμπέτες του Αλμυρού, οι οποίοι συμμετείχαν στο ρεμπέτικο Φεστιβάλ στον Άγιο Λαυρέντη, κατά το οποίο έπαιξαν με ρεμπέτικες κομπανίες πολύ γνωστές στο πανελλήνιο, αλλά είχαν την τιμή να τραγουδήσει μαζί τους η Ελένη Τσαλιγοπούλου.

Η πλατεία στον Άγιο Λαυρέντη γέμισε ασφυκτικά, τους ζήτησαν να κρατήσουν πρόγραμμα στο διπλάσιο χρόνο απ’ όσο αρχικά είχε ζητηθεί και τα προφίλ στο facebook γέμισαν επαινετικά σχόλια.

Δημοσιεύουμε φωτογραφίες και από τις δυο εκδηλώσεις, αλλά και ένα βιντεάκι τους με την Ελένη Τσαλιγοπούλου!

 

https://www.facebook.com/100007352942974/videos/1729668993954849/

 

 


Σχετικά Άρθρα

Μικρασιάτικο αντάμωμα στον Αλμυρό

Μικρασιάτικο αντάμωμα στον Αλμυρό

Μια ξεχωριστή πολιτιστική βραδιά, αφιερωμένη στις ρίζες, τις μνήμες και τη ζωντανή παράδοση της Μικράς Ασίας,…
Ίδρυση Εσπερινού Γυμνασίου: Μια νέα ευκαιρία γνώσης για την περιοχή

Ίδρυση Εσπερινού Γυμνασίου: Μια νέα ευκαιρία γνώσης για την περιοχή

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Μαγνησίας ανακοινώνει την ίδρυση του Εσπερινού Γυμνασίου Αλμυρού, μιας νέας εκπαιδευτικής…
Βαγγέλης Χατζηκυριάκος: Διαχείριση εκατομμυρίων σε λανθασμένη κατεύθυνση

Βαγγέλης Χατζηκυριάκος: Διαχείριση εκατομμυρίων σε λανθασμένη κατεύθυνση

Από τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Δημοτική Πρωτοβουλία” Βαγγέλη Χατζηκυριάκο λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη ανακοίνωση…