• 16 Ιουνίου, 2016

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16

«ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΑΝ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ» ήταν το μήνυμα των δραστηριοτήτων που ανέλαβε κατά την φετινή σχολική χρονιά 2015-16 το Ειδικό Σχολείο Αλμυρού με την στήριξη του Συλλόγου Γονέων –Κηδεμόνων ΑμεΑ ΣΤΟΡΓΗ Επαρχίας Αλμυρού. Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, έγινε η διερεύνηση, η αξιολόγηση των δυνατοτήτων και αναγκών των μαθητών μας και παράλληλα η καταγραφή των γενικών στόχων της σχολικής μονάδας με βασική επιδίωξη τον σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων παρέμβασης που θα προωθούσαν τον γνωστικό, κοινωνικό και ψυχοσυναισθηματικό τους τομέα. Το προσωπικό του σχολείου (εκπαιδευτικοί, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό) εργάστηκε με γνώμονα τον στρατηγικό στόχο του σχολείου που δεν είναι άλλος, από την ένταξη των μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και η ευαισθητοποίηση της κοινωνίας των πολιτών. Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού από την αρχή της ίδρυσής του, το 1993 μέχρι σήμερα 2016, στα 23 χρόνια παρουσίας του, επιδιώκει την πραγμάτωση του οράματός του, που είναι η δημιουργία σχολείου με στόχο δάσκαλοι και μαθητές να εργάζονται με ζήλο, άνεση και δημιουργικότητα σ’ ένα κλίμα συνεργασίας και δημοκρατικότητας. Συγκεκριμένα επιδιώκεται οι μαθητές να αξιοποιούν τις ατομικές τους δυνατότητες, ώστε να μάθουν πώς να μαθαίνουν, πώς να  εφαρμόζουν αυτά που έμαθαν, πώς να συνεργάζονται και να συνυπάρχουν μέσα στην κοινωνία με τους συνανθρώπους τους ως αυτόνομοι πολίτες. Το δε σχολείο να καλλιεργεί την ασφάλεια, την αποδοχή και την αναγνώριση και το κάθε παιδί να γεύεται την επιτυχία και την χαρά της μάθησης. Κατά το διδακτικό έτος 2015-16 στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού εργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής, ο Διευθυντής Σάββας Ευαγγέλου, η αναπληρώτρια εκπαιδευτικός Αλεξούδη Κλεονίκη, η γυμνάστρια Σοφία Μπάρδα με απόσπαση από το 4ο Δημ. Σχολ. Αλμυρού δύο ημέρες την εβδομάδα, η αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια Ειρήνη Γκαραβέλη, η αναπληρώτρια κοινωνική λειτουργός Συνοδή Γρίβα και η αναπληρώτρια Συραγούλα Αγορά ως βοηθητικό προσωπικό. Ακόμη από τον Σεπτέμβριο του 2015 μέχρι και τις 22 Δεκεμβρίου και 31 Ιανουαρίου 2016 υπήρχαν οδηγοί και συνοδοί, μόνιμοι υπαξιωματικοί από την 111 Πτέρυγα Μάχης στο λεωφορείο της σχολ. επιτροπής που μετέφερε τους μαθητές και από 23 Δεκεμβρίου 2015 και 1Φεβρουαρίου 2016 ανέλαβαν συνοδός και οδηγός αντίστοιχα μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ κοινωφελούς εργασίας. Η εκπαίδευση του σχολείου μας παρέχεται στους μαθητές στους παρακάτω τομείς:

  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ: Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού είναι άρτια εξοπλισμένα μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων με υλικοτεχνική υποδομή (ειδικό εξοπλισμό για παιδιά με κινητικά προβλήματα, εξοπλισμό γυμναστικής, αθλοπαιδιών και ψυχοκινητικής αγωγής, Η/Υ, συσκευές ήχου και εικόνας, έπιπλα, λοιπό εξοπλισμό). Έτσι στις 2 αίθουσες διδασκαλίας, στη αίθουσα υπολογιστών, την αίθουσα εκδηλώσεων, την αίθουσα βιβλιοθήκης, στην κουζίνα, την τραπεζαρία, την αίθουσα εκδηλώσεων και τον αύλειο χώρο του σχολείου μ’ ένα μικρό γήπεδο και την παιδική χαρά πραγματώνονται οι εκπαιδευτικές εκείνες διαδικασίες που στόχο έχουν την αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης και προσαρμογής σε γνωστικούς τομείς όπως, η ανάγνωση, η γραφή και τα μαθηματικά και δίνουν την ευκαιρία σε μαθητές (ηλικίας 6 – 12+3 χρονών) με αναπηρίες ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να αναπτύξουν όλο το δυναμικό τους.
  1. ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ: Οι μαθητές εξασκούνται στην φροντίδα προσωπικών αναγκών (π.χ. ατομική υγιεινή, ντύσιμο), προετοιμασίας και κατανάλωσης φαγητού (π.χ. παρασκευή γευμάτων, καθαριότητα των σκευών που χρησιμοποιούνται) και της φροντίδας του χώρου.
  1. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Οι μαθητές υποστηρίζονται προκειμένου ν’ αναπτύξουν τον προφορικό τους λόγο, τις νοητικές τους ικανότητες, την ψυχοκινητικότητά τους και την συναισθηματική τους οργάνωση. Στα πλαίσια λοιπόν του σχολικού προγράμματος εκτός των μαθημάτων, πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες και εκπαιδευτικές επισκέψεις, που στόχο είχαν την κοινωνικοποίηση και τη συμμετοχή των μαθητών σε διάφορες εκδηλώσεις. Πιο συγκεκριμένα :

Α. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ :

  1. Στις 23-12-2015 πήγαν στο 2ο Δημ. Σχ. Αλμυρού, όπου παρακολούθησαν την χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου. Στην συνέχεια στο Ειδικό Σχολείο παρουσίασαν την δική τους γιορτή και πήραν δώρα για τα Χριστούγεννα.
  1. Στις 4-3-2016 έγινε ενημέρωση για την ημέρα σχολικής βίας και εκφοβισμού και έγινε προβολή βίντεο και συζήτηση για την Παγκόσμια ημέρα.
  1. Εκπαιδευτικές ταινίες στην αίθουσα υπολογιστών του σχολείου.

Β. ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ:

  1. Το δάσος Κουρί και τις παραλίες του Αλμυρού και της Ευξεινούπολης.
  2. 23/11/2015 Επισκέφθηκαν στο Σπίτι Γαλήνης του Αγίου Δημητρίου Αλμυρού την Έκθεση φωτογραφίας «Μεσαιωνικά λιμάνια – σταθμοί στους θαλάσσιους δρόμους της Ανατολής: Βόρειο Αιγαίο, Μαύρη θάλασσα, Κασπία θάλασσα», όπου έγινε ξενάγηση από τον τ. Γυμνασιάρχη κο. Κ. Γκουντάρα και αποκτήσαμε γνώσεις για την ιστορία και τον πολιτισμό που αναπτύχθηκε στα μέρη αυτά από τον Μεσαίωνα μέχρι σήμερα.
  1. Στις 7/12/2015 επισκέφθηκαν τον Φούρνο του κ. Γαρδικλή, όπου παρακολούθησαν αλλά και συμμετείχαν στην παρασκευή ψωμιού, κουλουριών κ.λ.π.
  1. Στις 16/12/2015 κατασκεύασαν από πηλό χριστουγεννιάτικα στολίδια.
  2. Στις 21/12/2015 επισκέφθηκαν στο Βόλο το χωριό του Αη-Βασίλη, έβγαλαν φωτογραφίες με τον Αη-Βασίλη και τον Ρούντολφ το ελαφάκι και έκαναν διάφορες δραστηριότητες (γράμμα στον Αη-Βασίλη,μακιγιάζ,κ.λ.π.)
  1. Επισκέφθηκαν τοπικά Σούπερ Μάρκετ για αγορά προϊόντων από τους ίδιους τους μαθητές για τις ανάγκες του σχολείου προκειμένου να αναπτυχθούν δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης και αυτονομίας.
  1. Πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων μέσω της διαθεματικότητας και της ενεργητικής συμμετοχής τους οι μαθητές ασχολήθηκαν με τα έθιμα του Δωδεκαημέρου, έγραψαν γράμμα στον Αη-Βασίλη, κ.λ.π.
  1. Στις 23/2/2016 επισκεφθήκαμε το 4ο Δημοτικό σχολείο Αλμυρού και παρακολουθήσαμε τα μαθήματα Μουσικής και Φυσικής Αγωγής.
  1. Στις 4/3/2016 επισκέφθηκαν την Λαϊκή Αγορά του Αλμυρού για ναγνωρίσουν τα διάφορα προϊόντα ,λαχανικά,φρούτα κ.λ.π.
  1. Στις 7-3-2016 επισκεφθήκαμε το Κέντρο Υγείας Αλμυρού, γνωρίσαμε τουςχώρους και μας έγινε ενημέρωση από υπεύθυνη ιατρό και επισκέπτρια νοσοκόμα για την λειτουργία του Κ.Υ. και τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες.
  1. 24/3/2016 Παρουσίασαν την δική τους γιορτή και παρακολούθησαν την εορτή του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αλμυρού για την εθνική επέτειο του 1821, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου.
  1. Πριν τις διακοπές του Πάσχα μέσω της διαθεματικότητας και της ενεργητικής συμμετοχής τους οι μαθητές ασχολήθηκαν με τα έθιμα του Πάσχα.
  1. Στις 18/5/2016 επισκεφθήκαμε την κτηνοτροφική μονάδα Τσαγγάρη όπου γνωρίσαμε την διαδικασία ανατροφής ζώων και της παραγωγής γάλακτος.
  1. Στις 19/5/2016 επισκεφθήκαμε το Κέντρο Περιβαλλονικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας όπου γνωρίσαμε την λειτουργία του Κέντρου, γνωρίσαμε τα Βότανα και τις ιδιότητές τους ,την διατροφή στο παρελθόν και έγινε συσχετισμός με το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φροντίζω το σώμα μου», που εφάρμοσε το σχολείο μας κατά την φετινή σχολική χρονιά.
  1. Στις 26/5/2016 επισκεφθήκαμε στην Αμαλιάπολη του Μύλους Λούλη όπου είδαμε από κοντά την διαδικασία παραγωγής αλεύρων.
  1. Στις 6/6/2016 επισκεφθήκαμε στην Ανάβρα το Περιβαλλοντικό Πάρκο Γούρα και το Μουσείο Κτηνοτροφικής ζωής.

Γ. ΗΛΘΑΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ:

  1. Γνώρισαν υπηρεσίες, φορείς και χώρους που παρουσιάζουν παιδαγωγικό και διδακτικό ενδιαφέρον (Τράπεζες, Ταχυδρομείο, Σούπερ Μάρκετ, βιβλιοπωλεία, εμπορικά καταστήματα κ.λ.π.), προκειμένου να κατανοήσουν την λειτουργία τους και να μάθουν πώς μπορεί ο άνθρωπος να εξυπηρετείται αυτόνομα.
  1. Αλληλεπίδρασαν με τα μέλη του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.
  2. Έζησαν κοντά στο πλούσιο οικοσύστημα της περιοχής θάλασσα-βουνό και διδάχτηκαν άμεσα με άξονα την εποπτεία και βιωματική μάθηση.
  1. Στις 12/2/2016 δέχτηκαν επίσκεψη από τους μαθητές της Δ΄ τάξης του 4ου Δ.Σ.Αλμυρού με τον Δ/ντή κ.Γ.Παγωνόπουλο ,γνώρισαν τους χώρους του σχολείου μας,την λειτουργία,τα μαθήματα κ.λ.π.Ακόμη με την γυμνάστρια του σχολείου διοργανώθηκαν αθλοπαιδειές στον προαύλιο χώρο.

Δ. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ :

  1. Στις σχολικές γιορτές της 28ης Οκτωβρίου και 25ης Μαρτίου, στη γιορτή του Πολυτεχνείου, τις Απόκριες, των Χριστουγέννων, της Παγκόσμιας Ημέρας των ατόμων με αναπηρίες και της εορτής λήξης των μαθημάτων και αποφοιτησάντων μαθητών παρουσίασαν ποιήματα, θεατρικά δρώμενα, τραγούδια, χορό, παρουσίαση σχετικών βίντεο, χειροτεχνικές εργασίες, λαμπάδες, κοσμήματα κ.λ.π.,
  1. Στις παρελάσεις 28ης Οκτωβρίου και 25ης Μαρτίου. Κατά την εβδομάδα της 28ης Οκτωβρίου 2015, του Πολυτεχνείου, των Χριστουγέννων, 25ης Μαρτίου 2016 και Πάσχα έγιναν διάφορες καλλιτεχνικές δραστηριότητες.
  1. Σε λατρευτικές εκδηλώσεις της θρησκείας μας, όπως στον αγιασμό για την νέα σχολική χρονιά, εκκλησιασμός και Θεία Κοινωνία στις 22/12/2015 για τα Χριστούγεννα, Εκκλησιασμός 30/1/2015 για την εορτή των 3 Ιεραρχών, εκκλησιασμός και Θεία Κοινωνία στις 22/4/2016 για το Πάσχα κ.λπ.
  1. Σε διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργανώθηκε στην 111 Πτέρυγα Μάχης, στα πλαίσια του εορτασμού των Προστατών Πολεμικής Αεροπορίας την 8η Νοεμβρίου 2014 το Ειδικό σχολείο Αλμυρού συμμετείχε με ομαδική εργασία .
  1. Κατά την Πανελλήνια ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στις 5/10/2015 ,οι εκπαιδευτικοί του σχολείου και η γυμνάστρια καθοδήγησαν τους μαθητές να κατασκευάσουν ζωγραφιές με ολυμπιακά και παρολυμπιακά αθλήματα και παρακολούθησαν σχετικό βίντεο.

Ε. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ:

Καλλιτεχνικά δημιουργήματα όπως βυζαντινές εικόνες, πήλινα αντικείμενα, κάρτες εορτών, αποκριάτικες μάσκες, πασχαλινές λαμπάδες, κοσμήματα κ.λ.π. σε εκθέσεις εκδηλώσεων του σχολείου και του Συλλόγου Γονέων.

ΣΤ. ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ:

ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, όπως τα:

  1. ΠρόγραμμαΑγωγής Υγείας με θέμα «Φροντίζω το σώμα μου»
  2. Πρόγραμμα μετάβασης μαθητή του σχολείου μας στην διαδικασία παρακολούθησης μαθημάτων ειδικότητων στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αλμυρού για την ομαλή ένταξη σε νέο σχολικό πλαίσιο. Από 8-3-2016 ξεκίνησε η παρακολούθηση των μαθημάτων ειδικότητας Γεωπονίας και Κεραμικής στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αλμυρού

Ζ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ:

Για την ενημέρωση των γονέων και την αντιμετώπιση εκπαιδευτικών προβλημάτων οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ήταν πάντα ανοικτοί σε συναντήσεις γονέων για να βοηθήσουν με οποιοδήποτε τρόπο μαζί να λυθούν τυχόν ζητήματα των παιδιών – μαθητών . Έγιναν συναντήσεις με τους γονείς με σκοπό την ενημέρωση, οδηγίες, συμβουλές για την ομαλή πορεία φοίτησης και συμπεριφορών των μαθητών.

Η . ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

4/9/2015 Επιμόρφωση Δ/ντών από την Σχολική Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής της 11ης περιφέρειας Θεσσαλίας. 1/10/2015 Συνάντηση Δ/ντών με την Σχολική Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής της 11ης περιφέρειας Θεσσαλίας. 6/6/2015 Συμμετοχή εκπαιδευτικών σε ημερίδα Ειδικής Αγωγής από την Σχολική Σύμβουλο ΕΑΕ Της 11ης Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Θ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ:

  1. 25/2/2016 Προσφορά στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου πορτοκαλιών από τον Δήμο Αλμυρού.
  1. Ενημέρωση και προβολή διαφανειών από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για τους κανόνες που διέπουν την καθημερινή προσωπική φροντίδα, υγιεινή και καθαριότητα των ανθρώπων.
  1. Στις 1/3/2016 και 1/4/2016 οι μαθητές με την βοήθεια των εκπαιδευτικών και της κοινων. λειτουργού παρασκευάζουν υγιεινές τροφές όπως κουλουράκια, μπάρες δημητριακών, πορτοκαλάδα, ποπ κορν, πίτσα κ.λ.π. Ακόμη ασχολούνται με την καθαριότητα και τακτοποίηση των αντικειμένων της κουζίνας.
  1. Στις 3/3/2016 οι εκπαιδευτικοί του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αλμυρού και του Ειδικού Σχολείου Αλμυρού παραθέτουν γεύμα με σουβλάκια, λουκάνικα, σαλάτες, γλυκά κ.λ.π. στους μαθητές των σχολείων ενόψει της Τσικνοπέμπτης.
  1. Στις 11/3/2016 τις δύο τελευταίες ώρες γίνεται μικρό αποκριάτικο πάρτυ για τους μαθητές των Ειδικών Σχολείων.
  1. Στις 21/3/2016 από τον Δ/ντή του σχολείου γίνεται ενημέρωση για την Παγκόσμια ημέρα ποίησης κατά του ρατσισμού και διαβάζονται σχετικά ποιήματα.
  1. Στις 29/3/2016 γίνεται ενημέρωση από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης του παραρτήματος Βόλου και προβολή σχετικού βίντεο για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε στο χώρο του Σχολείου ή όπου αλλού βρισκόμαστε προς αποφυγή ατυχημάτων από περιπτώσεις επειγόντων περιστατικών π.χ. σεισμός, πλημμύρες, πυρκαγιά, ακραία καιρικά φαινόμενα κ.λ.π. Διοργάνωση άσκησης ετοιμότητας σεισμού των μαθητών των Ειδικών Σχολείων με παρακολούθηση από την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Βόλου.
  1. Στις 7/4/2016 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου γίνεται ενημέρωση από αγροτική ιατρό του Κέντρου Υγείας Αλμυρού για θέματα υγείας και φροντίδας του σώματος και γίνεται προβολή σχετικού βίντεο.
  1. Στις 25/5/2016 πραγματοποιήθηκε ομιλία από την κα. Ιωάννα Σεξαμπάνη διατροφολόγο για τα οφέλη της μεσογειακής διατροφής. Όλα λοιπόν τα παραπάνω συνδυάστηκαν για να επιτευχθεί η πρόσβαση στη μάθηση μέσα από την ισότιμη συμμετοχή όλων και την προώθηση της ένταξης των μαθητών μας.

Οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί στα 23 χρόνια ύπαρξης του Ειδικού Σχολείου Αλμυρού αισθάνονται την υποχρέωση να ευχαριστήσουν δημόσια την κοινωνία του Αλμυρού, τον Δήμο Αλμυρού, την Δ/νση Π.Ε. Ν. Μαγνησίας, την σχ. σύμβουλο Ειδικής αγωγής 11ης περιφέρειας Θεσσαλίας, τον σχολικό σύμβουλο της περιοχής, την σχολική επιτροπή Α/θμιας Εκπ/σης του Δήμου Αλμυρού, τους Δ/ντές και εκπαιδευτικούς των γενικών σχολείων για την στήριξη του σχολείου μας, την εκκλησία, την τοπική εφημερίδα που προβάλει το έργο του σχολείου και όλους εκείνους που επώνυμα ή ανώνυμα στήριξαν ηθικά ή υλικά τα άτομα με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να τονίσουν ότι το Ειδικό Σχολείο Αλμυρού θα συνεχίσει να προσφέρει τις εκπαιδευτικές του υπηρεσίες.

Ο Δ/ντής και το προσωπικό τουΕιδικού Σχολείου Αλμυρού

 

 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Εξειδίκευση των μέτρων που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός στη 88η ΔΕΘ για τους αγρότες

Εξειδίκευση των μέτρων που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός στη 88η ΔΕΘ για τους αγρότες

Κώστας Τσιάρας: Στόχος να πάμε ακόμα πιο γρήγορα στην ανάπτυξη και στον εκσυγχρονισμό του πρωτογενούς τομέα…
Άνευ προηγουμένου επιτυχία: Ασημένιος ο Παύλος Δακουτρός στο παγκόσμιο πρωτάθλημα!

Άνευ προηγουμένου επιτυχία: Ασημένιος ο Παύλος Δακουτρός στο παγκόσμιο πρωτάθλημα!

Ακόμη μία σπουδαία επιτυχία για τον ελληνικό αθλητισμό, που ίσως περάσει στα ψιλά γράμματα καθώς το…
Πηγάδι Πτελεού: Στερούνται το σχολείο παιδιά τρίτεκνης μονογονεϊκής οικογένειας – Διαμαρτυρίες γονέων

Πηγάδι Πτελεού: Στερούνται το σχολείο παιδιά τρίτεκνης μονογονεϊκής οικογένειας – Διαμαρτυρίες γονέων

Δέκα παιδιά από τον Πτελεό αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης στο σχολείο τους. Ο λόγος είναι ότι δεν…