- 13 Ιουνίου, 2016
Η Παγίδα των Social Media – Γράφει ο Βασίλης Μπάρδας
Όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με το στοίχημα, στις άπειρες συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους και αγνώστους, αυτό που μου έχει μείνει είναι πως η μεγαλύτερη μερίδα (πάνω από 80%) ψάχνει για το στημένο ματς, για την πληροφορία που δεν ξέρει κανείς. Όταν με το καλό βρει κάποιον που θα του πει το μυστικό, το στημένο – την πληροφορία, θα ορμήσει να βάλει τα χρήματα του και στο τέλος ο χρυσός αποδεικνύεται πως ήταν άνθρακας.
Τα τελευταία χρόνια με τα Social Media, γίνετε ο κακός χαμός. Πώς γίνεται το κόλπο;
1) Ξεκινάει μια ομάδα και φτιάχνει στο Facebook πολλά profil, 15 για παράδειγμα, κάνει πολλούς φίλους και γράφεται σε διάφορες ανοιχτές ομάδες.
2) Στην συνέχεια με τη μέθοδο του photoshop φτιάχνουν δελτία κερδισμένα στον ΟΠΑΠ, αλλά και σε άλλες χώρες, κατά προτίμηση Κροατία, Τσεχία, Σερβία, εκεί γύρω. Μετά ξεκινούν τα post στους τοίχους και τα σχόλια από κάτω για τις ευχαριστίες που τους πήγαν ταμείο.
3) Μετά έρχεται το Inbox, ενδιαφέρεσαι για μια ανατροπή; Για ένα σκορ; Για ένα ημίχρονο τελικό 1 – Χ; Τώρα οι πληρωμές για το στημένο πληθαίνουν, παλιότερα ήταν λίγοι που έκαναν το κόλπο αυτό, ήθελαν τα λεφτά μπροστά και αν δεν έβγαινε το ματς σου έκαναν ένα δώρο. , που γίνεται ο κακός χαμός, ζητάνε να πληρωθούν, αν επαληθευτεί αυτό που θα σου δώσουν. Όταν έπεφταν έξω, σου έκαναν μπλοκ και πήγαιναν για άλλο κορόιδο.
Για να είναι πιο πιστευτό το κόλπο, προτιμούσαν μικρές κατηγορίες, κυρίως Αγγλία, Αυστρία, Ισπανία. Σκέφτονταν πονηρά, εκεί οι παίκτες πληρώνονται λίγα χρήματα, άρα θα στήνουν τους αγώνες. Έπαιρναν λοιπόν μια αγωνιστική, για παράδειγμα από την Αυστρία Γ’ εθνική και πρότειναν το κάθε profil 1 ημίχρονο Χ τελικό, με απόδοση κατά μ.ο. 14,00. Στατιστικά ένας αγώνας από το συγκεκριμένο πρωτάθλημα θα ερχόταν, αν όχι κάθε φορά τουλάχιστον μια στις δύο αγωνιστικές, κάποιες φορές επαληθευόταν και περισσότερες, μετά κρατούσαν φίλους αυτούς που κέρδιζαν, τους υπόλοιπους τους διέγραφαν. Μέχρι να τους καταλάβουν, είχαν πουλήσει τουλάχιστον άλλους τρεις αγώνες.
Πάμε τώρα και στους μικροαπατεώνες. Αυτοί ασχολούνται με το live, καινούργια μόδα. Τι κάνουν οι μάγκες; Μπαίνουν σε μια ομάδα στοιχήματος, γράφουν στον τοίχο, θέλω 20 like για να ξεκινήσω να δίνω live, ορμάνε οι πονηροί και ξεκινάνε τα σχόλια (πάμε, μεγάλε, δώσε πόνο και τέτοια).
Αυτοί συνήθως προτείνουν επόμενο γκολ over 0,5 και αποδόσεις 1,70 με 1,85, ώστε στατιστικά να είναι λίγο πάνω από το 50%.
Όταν έχουν αρκετά άτομα τότε ξεκινάνε την πληρωμή, για να δώσουν αγώνες. Υπάρχει και η άλλη μερίδα που δεν ζητάει χρήματα, απλά χρησιμοποιεί τη δύναμη της ομάδας και των ατόμων που τον ακολουθούν, στέλνει τα στοιχεία σε μια στοιχηματική εταιρία και ζητάει μια συνεργασία με πολύ καλά ποσοστά.
Σε προσωπική συνομιλία που έχω κάνει με πολλούς από αυτούς, όταν τους ρώτησα γιατί το κάνουν, η απάντηση ήταν η κλασική, για να σκίσουμε τους Book, ξέρουν την ψυχολογία του παίκτη, ότι κατά βάθος θέλει να κερδίσει την εταιρία. Τότε επανέρχομαι εγώ με δεύτερη ερώτηση: εφόσον ο σκοπός σας είναι να κερδίσουμε τις εταιρίες, τότε γιατί ζητάτε πολλά like και γρήγορα; Εκεί είναι η στιγμή που περιμένω, περιμένω, περιμένω, ακούω τα …πουλιά να κελαηδούν, αλλά καμιά απάντηση από τους κυρίους.Τα συμπεράσματα δικά σας.
Παρόλο τα όσα ανέφερα, είναι τέτοια η δίψα ενός παίκτη να μάθει την πληροφορία – το στημένο ματς, που οι περισσότεροι ξέρω πως θα πληρώσετε ξανά και ξανά, τα like θα πηγαίνουν σύννεφο και οι ανίδεοι θα πλουτίζουν σε βάρος σας.