- 1 Ιουνίου, 2016
Γιατί και τα smartphones… θέλουν τον γιατρό τους – Γράφει ο Γλιάτης Κωνσταντίνος, Τεχνικός ηλεκτρονικών συσκευών – έκδοση 28-5-2016
Τα smartphones έχουν κατακλείσει την αγορά και πλέον κυριαρχούν στις παλάμες μας, όμως μαζί τους ευδοκιμούν και οι επισκευές τους. Είτε λόγω ατυχήματος είτε λόγω υπέρχρησης δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που αναγκαζόμαστε να τα πάμε στον… γιατρό για να αλλάξουμε/ επιδιορθώσουμε κάποιο εξάρτημά τους.
Γιατί μπορεί το ΝΟΚΙΑ 3310 να έπεφτε δεκάδες φορές κάτω χωρίς να “βγάλει” ούτε γρατζουνιά, όμως η πτώση ενός iPhone, ενός Samsung ή οπουδήποτε smartphones μπορεί να αποδειχτεί ολέθρια.
Συνηθισμένες βλάβες είναι:
* Πτώσεις. Είναι αναπόφευκτες και το μόνο που μπορείτε να κάνετε για να ελαχιστοποιήσετε τη ζημιά είναι να αγοράσετε ένα bumper/θήκη (κοστίζουν περί τα 20€) το οποίο θα προστατέψει – κάπως – τη συσκευή σας. Σε κάθε περίπτωση έχετε κατά νου ότι καμία θήκη δεν προστατεύει 100% το κινητό. Τέλος, κρατήστε τη συσκευή σας μακριά από πιτσιρίκια, αποτελούν τον νούμερο ένα κίνδυνο για ανεπιθύμητες πτώσεις.
* Βρέξιμο, ίσως το πιο συχνό ατύχημα ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Πέρα από το προφανές – ελέγχουμε πάντα τις τσέπες του μαγιό πριν μπούμε στη θάλασσα – δεν αφήνουμε ποτέ τη συσκευή δίπλα σε ποτήρια και δε γεμίζουμε ποτήρια… παρουσία της. Επίσης δεν τη βάζουμε ποτέ χύμα μέσα στη τσάντα μαζί με μπουκαλάκια νερό ή δοχεία καθαρισμού φακών επαφής. Σε περίπτωση που η συσκευή βραχεί με θαλασσινό νερό (ακόμα χειρότερο από το «γλυκό»), τότε θα πρέπει αμέσως να την απενεργοποιήσετε και να την πλύνετε με νερό βρύσης έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσετε τον κίνδυνο το αλάτι να διαβρώσει τις εσωτερικές πλακέτες κάτι που ενδεχομένως να αυξήσει κατακόρυφα το κόστος επισκευής σε τέτοιο βαθμό όπου ίσως χρειαστεί να αγοράσετε νέα.
Γι’ αυτό όπως έχουμε τον γιατρό μας, πρέπει να έχουμε και τον τεχνικό μας για της αγαπημένες μας ηλεκτρονικές συσκευές, το δύσκολο… να επιλέγουμε τον σωστό τεχνικό, που να έχει την τεχνογνωσία έτσι ώστε να επισκευάσει της αγαπημένες μας συσκευές.