• 23 Απριλίου, 2016

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΟΥΡΠΗΣ ΣΤΟ ΕΝΕΤΙΚΟ ΚΑΣΤΡΟ ΠΤΕΛΕΟΥ

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΟΥΡΠΗΣ ΣΤΟ ΕΝΕΤΙΚΟ ΚΑΣΤΡΟ ΠΤΕΛΕΟΥ

Το Ενετικό Κάστρο στην παραλία του Πτελεού επισκέφθηκαν το πρωί της Πέμπτης 21 Απριλίου 2016 οι μαθητές της Β΄τάξης του Γυμνασίου Σούρπης. Είχαν έτσι την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά ένα ξεχωριστό μνημείο των Βυζαντινών χρόνων στη περιοχή του Δήμου Αλμυρού, στη Νοτιοδυτική Μαγνησία.

Στα πλαίσια του μαθήματος της Βυζαντινής ιστορίας ,που διδάσκονται οι μαθητές στη Β΄τάξη του Γυμνασίου, οι 23 μαθητές –τριες ανέβηκαν το πρωί της Πέμπτης, με μια ανάσα, στο ομώνυμο ύψωμα του Κάστρου, πάνω από τον οικισμό Πηγάδι, στην παραλία του Πτελεού.

Εδώ ενημερώθηκαν από τους συνοδούς  εκπαιδευτικούς Βάσω Τζήμα και Τριαντάφυλλο Σπανό για την ιστορία του Κάστρου και είδαν τον ψηλό αμυντικό πύργο της Βενετσιάνικης καστροπολιτείας του 13ου αιώνα και τη διπλανή  υπόγεια δεξαμενή νερού.

Επίσης αντίκρισαν μέσα στις φυλλωσιές τα  ερείπια από τα υπόλοιπα κτίσματα (σπίτια, αποθήκες κ.ά.) του Κάστρου, αλλά και τον πλακόστρωτο δρόμο που διέσχιζε την καστροπολιτεία.


Σχετικά Άρθρα

Λαϊκή συνέλευση στη Ν. Αγχίαλο: κάτοικοι εναντιώνονται στην τοποθέτηση κεραίας τηλεφωνίας – ρεπορτάζ

Λαϊκή συνέλευση στη Ν. Αγχίαλο: κάτοικοι εναντιώνονται στην τοποθέτηση κεραίας τηλεφωνίας – ρεπορτάζ

Κάτοικοι της Νέας Αγχιάλου εναντιώνονται στην τοποθέτηση κεραίας τηλεφωνικής εταιρείας σε κεντρικότατο σημείο του αστικού ιστού…
 Αρ. Μπασδάνης  για το «πάγωμα» του «Νόμου της Μυκόνου» στον Παγασητικό: «Το 1ο νικηφόρο βήμα έγινε….»

 Αρ. Μπασδάνης για το «πάγωμα» του «Νόμου της Μυκόνου» στον Παγασητικό: «Το 1ο νικηφόρο βήμα έγινε….»

Ως «πρώτο νικηφόρο βήμα που επιτυγχάνεται μόνο όταν κάποιοι διεκδικούν για το συμφέρον της Μαγνησίας» χαρακτηρίζει…
Πρόταση Μπασδάνη για τη λειτουργία μόνιμης Επιτροπής για φορολογικά ζητήματα

Πρόταση Μπασδάνη για τη λειτουργία μόνιμης Επιτροπής για φορολογικά ζητήματα

Προτάσεις για κρίσιμα ζητήματα της φορολογικής λειτουργίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των ελευθέρων επαγγελματιών, κατέθεσε κατά…