• 5 Δεκεμβρίου, 2015

Ψέματα δεν είπανε οι Ρεμπέτες… Ήπιανε, χορέψανε, ξεδώσανε!

Ψέματα δεν είπανε οι Ρεμπέτες… Ήπιανε, χορέψανε, ξεδώσανε!

Θα πιω, θα χορέψω, θα ξεδώσω και θα κάνω τον καμπόσο υποσχέθηκαν οι Ρεμπέτες για την 1η ρεμπέτικη συνάντησή τους και έτσι έκαναν. Χθες βράδυ Παρασκευής (και μεσάνυχτα και ξημερώματα σήμερα), πραγματοποιήθηκε η 1η Ρεμπέτικη συνάντηση στην ταβέρνα – ψησταριά “παρέα” του κ. Ζουμπουρλή.

Αγαπημένα αρχοντορεμπέτικα και ρεμπέτικα τραγούδια, ωραίες φωνές, πολλές παραγγελιές, άφθονο κρασί και οικογενειακή ατμόσφαιρα είναι οι λέξεις που περιγράφουν την βραδιά.

Μοιραζόμαστε λίγο από τη βραδιά στο video που ακολουθεί.


 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Αναχώρησε για το Machico της Μαδέιρα, στην Πορτογαλία, η Ελληνική Αποστολή Μοντέρνου Πεντάθλου, αποτελούμενη από τους αθλητές…
Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινίασε σήμερα τη νέα παραγωγική μονάδα της M Technologies στον Βόλο σηματοδοτώντας μια σημαντική…
Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουρέτα, προχωρά σε μία σημαντική επένδυση στον…