• 5 Δεκεμβρίου, 2015

Ψέματα δεν είπανε οι Ρεμπέτες… Ήπιανε, χορέψανε, ξεδώσανε!

Ψέματα δεν είπανε οι Ρεμπέτες… Ήπιανε, χορέψανε, ξεδώσανε!

Θα πιω, θα χορέψω, θα ξεδώσω και θα κάνω τον καμπόσο υποσχέθηκαν οι Ρεμπέτες για την 1η ρεμπέτικη συνάντησή τους και έτσι έκαναν. Χθες βράδυ Παρασκευής (και μεσάνυχτα και ξημερώματα σήμερα), πραγματοποιήθηκε η 1η Ρεμπέτικη συνάντηση στην ταβέρνα – ψησταριά “παρέα” του κ. Ζουμπουρλή.

Αγαπημένα αρχοντορεμπέτικα και ρεμπέτικα τραγούδια, ωραίες φωνές, πολλές παραγγελιές, άφθονο κρασί και οικογενειακή ατμόσφαιρα είναι οι λέξεις που περιγράφουν την βραδιά.

Μοιραζόμαστε λίγο από τη βραδιά στο video που ακολουθεί.


 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Την Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία και Υφυπουργός την περίοδο…
Υπόμνημα Ζ. Ράππου για την κατεδάφιση του ημιτελούς κτιρίου στα Πλατάνια

Υπόμνημα Ζ. Ράππου για την κατεδάφιση του ημιτελούς κτιρίου στα Πλατάνια

Με αφορμή τη συζήτηση του 7ου θέματος της 19ης δημόσιας τακτικής συνεδρίασης (24/6/2026) περί κατεδάφισης του…