• 5 Δεκεμβρίου, 2015

Ψέματα δεν είπανε οι Ρεμπέτες… Ήπιανε, χορέψανε, ξεδώσανε!

Ψέματα δεν είπανε οι Ρεμπέτες… Ήπιανε, χορέψανε, ξεδώσανε!

Θα πιω, θα χορέψω, θα ξεδώσω και θα κάνω τον καμπόσο υποσχέθηκαν οι Ρεμπέτες για την 1η ρεμπέτικη συνάντησή τους και έτσι έκαναν. Χθες βράδυ Παρασκευής (και μεσάνυχτα και ξημερώματα σήμερα), πραγματοποιήθηκε η 1η Ρεμπέτικη συνάντηση στην ταβέρνα – ψησταριά “παρέα” του κ. Ζουμπουρλή.

Αγαπημένα αρχοντορεμπέτικα και ρεμπέτικα τραγούδια, ωραίες φωνές, πολλές παραγγελιές, άφθονο κρασί και οικογενειακή ατμόσφαιρα είναι οι λέξεις που περιγράφουν την βραδιά.

Μοιραζόμαστε λίγο από τη βραδιά στο video που ακολουθεί.


 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεων και της συνεχούς συνεργασίας της βουλευτή Μαγνησίας Ζέττας Μ. Μακρή,-συνεργασίας που…
Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Οι λαγοκέφαλοι εμφανίστηκαν και στον Παγασητικό! Και μάλιστα ο πρώτος πιάστηκε στα δίχτυα του κου Γιώργου…
Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Η ρεμπέτικη συνάντηση για το αφιέρωμα στον Γιάννη Παπαϊωάννου στέφθηκε με επιτυχία καθώς ο προαύλιος χώρος…