• 5 Δεκεμβρίου, 2015

Ψέματα δεν είπανε οι Ρεμπέτες… Ήπιανε, χορέψανε, ξεδώσανε!

Ψέματα δεν είπανε οι Ρεμπέτες… Ήπιανε, χορέψανε, ξεδώσανε!

Θα πιω, θα χορέψω, θα ξεδώσω και θα κάνω τον καμπόσο υποσχέθηκαν οι Ρεμπέτες για την 1η ρεμπέτικη συνάντησή τους και έτσι έκαναν. Χθες βράδυ Παρασκευής (και μεσάνυχτα και ξημερώματα σήμερα), πραγματοποιήθηκε η 1η Ρεμπέτικη συνάντηση στην ταβέρνα – ψησταριά “παρέα” του κ. Ζουμπουρλή.

Αγαπημένα αρχοντορεμπέτικα και ρεμπέτικα τραγούδια, ωραίες φωνές, πολλές παραγγελιές, άφθονο κρασί και οικογενειακή ατμόσφαιρα είναι οι λέξεις που περιγράφουν την βραδιά.

Μοιραζόμαστε λίγο από τη βραδιά στο video που ακολουθεί.


 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Πραγματοποιείται ο καθαρισμός και η σηματοδότηση των μονοπατιών, τοποθετήθηκαν κιόσκια και παρατηρητήρια Στο τελικό στάδιο υλοποίησης…
Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Την Κυριακή 28 Ιουνίου τελείται το ετήσιο μνημόσυνο του Ανέστη Κλωνή.
Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Το Σαρακατσάνικο Καραβάνι όπως πραγματικά ήταν… Ακολουθεί δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων:Όλοι μάς έχουμε…