Ψέματα δεν είπανε οι Ρεμπέτες… Ήπιανε, χορέψανε, ξεδώσανε!

Ψέματα δεν είπανε οι Ρεμπέτες… Ήπιανε, χορέψανε, ξεδώσανε!

Θα πιω, θα χορέψω, θα ξεδώσω και θα κάνω τον καμπόσο υποσχέθηκαν οι Ρεμπέτες για την 1η ρεμπέτικη συνάντησή τους και έτσι έκαναν. Χθες βράδυ Παρασκευής (και μεσάνυχτα και ξημερώματα σήμερα), πραγματοποιήθηκε η 1η Ρεμπέτικη συνάντηση στην ταβέρνα – ψησταριά “παρέα” του κ. Ζουμπουρλή.

Αγαπημένα αρχοντορεμπέτικα και ρεμπέτικα τραγούδια, ωραίες φωνές, πολλές παραγγελιές, άφθονο κρασί και οικογενειακή ατμόσφαιρα είναι οι λέξεις που περιγράφουν την βραδιά.

Μοιραζόμαστε λίγο από τη βραδιά στο video που ακολουθεί.


 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Βαγγέλης Χατζηκυριάκος: Διαχείριση εκατομμυρίων σε λανθασμένη κατεύθυνση

Βαγγέλης Χατζηκυριάκος: Διαχείριση εκατομμυρίων σε λανθασμένη κατεύθυνση

Από τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Δημοτική Πρωτοβουλία” Βαγγέλη Χατζηκυριάκο λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη ανακοίνωση…
Μουσικό ταξίδι στον χρόνο από τους μαθητές του Δημοτικού Ωδείου

Μουσικό ταξίδι στον χρόνο από τους μαθητές του Δημοτικού Ωδείου

Το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια γιορτή λήξης του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού με…