• 1 Δεκεμβρίου, 2015

Συσκέψεις για το πρόβλημα των αδέσποτων

Συσκέψεις για το πρόβλημα των αδέσποτων

Πολίτες και φορείς συναντήθηκαν με το Δήμαρχο Αλμυρού, την περασμένη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου, για συζήτηση και δράσεις γύρω από το θέμα των αδέσποτων στον Αλμυρό.

Στη σύσκεψη παρευρέθηκαν τα μέλη της Ένωσης Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων Αλμυρού Νεκταρία Κοτζαπαναγιώτη και Κώστας Πανταζώνας, τα μέλη του Συλλόγου Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Αλμυρού Έφη Μπαζή και Νίκη Τσάκαλου, ο Μιλτιάδης Λασκαρίδης Εθελοντής, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Μιχάλης Μακρής και η Πρόεδρος του Φιλοζωϊκού Συλλόγου Αλμυρού, Αθηνά Υφαντή.

Συζητήθηκε η έκταση του προβλήματος και κατατέθηκαν προτάσεις. Στις φαινομενικά εφαρμόσιμες επικεντρώθηκε η συζήτηση και αναμένονται σύντομα νέες για τις πρώτες δράσεις, αφού για κάποιες πρέπει να διερευνηθεί η νόμιμη οδός να πραγματοποιηθούν.

Περιμένουμε σύντομα νεώτερα επί του θέματος.

 

 


Σχετικά Άρθρα

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Αναχώρησε για το Machico της Μαδέιρα, στην Πορτογαλία, η Ελληνική Αποστολή Μοντέρνου Πεντάθλου, αποτελούμενη από τους αθλητές…
Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινίασε σήμερα τη νέα παραγωγική μονάδα της M Technologies στον Βόλο σηματοδοτώντας μια σημαντική…
Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουρέτα, προχωρά σε μία σημαντική επένδυση στον…