• 21 Αυγούστου, 2015

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΥΞΕΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+ KA1

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΥΞΕΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ   ERASMUS+ KA1

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ KA1, της διεθνοποίησης και του ανοίγματος του σχολείου στην κοινωνία, τρείς εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Ευξεινούπολης, η Διευθύντρια Σταυραντώνη Μαρία, η καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας Καραγιαννοπούλου Μαρία και η Φιλόλογος Τσιροπούλου Φωτεινή, ταξίδεψαν στην Ισπανία από 27 έως 31 Ιουλίου 2015, με σκοπό να συμμετάσχουν στο δεύτερο επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο “Energy Psychology in the classroom to reduce early school leaving”, στον εκπαιδευτικό οργανισμό «Cervantes Training», μετά την επίσκεψη στην Φινλανδία το Μάρτιο 2015.

Στη συγκεκριμένη κινητικότητα οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί ασχολήθηκαν με την Ενεργειακή Ψυχολογία και τη χρήση των τεχνικών της στο σχολικό περιβάλλον και έμαθαν πώς να διαχειρίζονται και να μειώνουν τα επίπεδα άγχους, βελτιώνοντας έτσι όχι μόνο τη δική τους υγεία αλλά επίσης και την καθημερινή τους αλληλεπίδραση με τους συναδέλφους τους και τους μαθητές. Έμαθαν να αναγνωρίζουν αρνητικές συμπεριφορές και απόψεις και να τις μετατρέπουν σε θετικές και υποστηρικτικές. Διδάχθηκαν μια ποικιλία “εργαλείων” και πηγών, τα οποία είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν στην τάξη και να δημιουργήσουν ένα θετικό κλίμα με στόχο την αποτροπή της σχολικής διαρροής. Στη διάρκεια των εργασιών του σεμιναρίου οι ομάδες των εκπαιδευτικών κάθε χώρας έκαναν μια παρουσίαση που αφορούσε το σχολείο και τις δράσεις τους, την περιοχή τους και τη χώρα τους. Το πρόγραμμα παρακολούθησαν 20 εκπαιδευτικοί από Ισπανία, Μάλτα, Ρουμανία, Σλοβενία και Ελλάδα.

Οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν σε μουσεία και εκκλησίες της πόλης του Αl Cala de Henares, στο σπίτι του Cervantes, καθώς και στη Μαδρίτη στα Μουσεία Prado, Thyssen, Reina Sophia, στα Βασιλικά Ανάκτορα και σε άλλα μνημεία.

Και οι δύο παραπάνω δράσεις στην Ισπανία και στην Φινλανδία βοήθησαν στο άνοιγμα του σχολείου στην ευρύτερη ευρωπαϊκή κοινωνία και να συνάψει σχέσεις και επικοινωνία με συναδέλφους εκπαιδευτικούς και κατ΄ επέκταση με σχολικές μονάδες από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, ενισχύοντας έτσι τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της εκπαίδευσης.

 

erasmus


Σχετικά Άρθρα

Μια ιστορία με μέλλον: Το Συνέδριο του Περιφερειακού Τύπου στα Χανιά, εφαλτήριο για την επόμενη μέρα

Μια ιστορία με μέλλον: Το Συνέδριο του Περιφερειακού Τύπου στα Χανιά, εφαλτήριο για την επόμενη μέρα

Τα πεδία εφαρμογής και οι προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης στη δημοσιογραφία, η ενίσχυση των περιφερειακών εφημερίδων…
Γ. Αυτιάς σε Κομισιόν: «Να αρθούν τα εμπόδια χρηματοδότησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων»

Γ. Αυτιάς σε Κομισιόν: «Να αρθούν τα εμπόδια χρηματοδότησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων»

Ο Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γ. Αυτιάς με ερώτησή του στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θέτει το τεράστιο…
Ύπουλος καιρός για τις καλλιέργειες – Οι βροχές εγκυμονούν κινδύνους στα ανθοφόρα δέντρα

Ύπουλος καιρός για τις καλλιέργειες – Οι βροχές εγκυμονούν κινδύνους στα ανθοφόρα δέντρα

Τις τελευταίες ημέρες το σκηνικό του καιρού θυμίζει περισσότερο φθινόπωρο παρά άνοιξη και σύμφωνα με τις…