• 13 Αυγούστου, 2015

Την Τρίτη η συνεδρίαση της Επιτροπής Διαβούλευσης

Την Τρίτη η συνεδρίαση της Επιτροπής Διαβούλευσης

Λόγω μη απαρτίας η Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης Δήμου Αλμυρού συζήτησε μόνο σχετικά με το ερωτηματολόγιο το οποίο θα αποτελέσει εργαλείο για την εκπόνηση του «Τοπικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων Δήμου Αλμυρού» και το οποίο διανεμήθηκε στα μέλη της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης και θα αναρτηθεί αύριο στην ιστοσελίδα του Δήμου. Η συνεδρίαση θα επαναληφθεί την Τρίτη 18/8/2015 και ώρα 19:30.


Σχετικά Άρθρα

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Πραγματοποιείται ο καθαρισμός και η σηματοδότηση των μονοπατιών, τοποθετήθηκαν κιόσκια και παρατηρητήρια Στο τελικό στάδιο υλοποίησης…
Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Την Κυριακή 28 Ιουνίου τελείται το ετήσιο μνημόσυνο του Ανέστη Κλωνή.
Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Το Σαρακατσάνικο Καραβάνι όπως πραγματικά ήταν… Ακολουθεί δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων:Όλοι μάς έχουμε…