• 24 Ιουνίου, 2015

Η εκδρομή του Πολιτιστικού Συλλόγου Σούρπης στη Νοτιοδυτική Ήπειρο

Η εκδρομή του Πολιτιστικού Συλλόγου Σούρπης στη Νοτιοδυτική Ήπειρο

Με τις καλύτερες εντυπώσεις επέστρεψαν το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου 2015 οι εκδρομείς του Πολιτιστικού συλλόγου Σούρπης, από τη διήμερη επίσκεψή τους στα πανέμορφα μέρη της Νοτιοδυτικής Ηπείρου.

Με την άριστη καθοδήγηση της Μίνας Τελκή, του τουριστικού γραφείου Art of Travel, και την αναλυτική ξενάγηση του Προέδρου του Πολιτιστικού Συλλόγου, Νίκου Περιστερά, οι 45 εκδρομείς επισκέφθηκαν το αρχαίο θέατρο της Δωδώνης, τα άκρως τουριστικά Σύβοτα, την καταπληκτική Πάργα όπου και διανυκτέρευσαν, το αρχαίο Νεκρομαντείο στις εκβολές του Αχέροντα ποταμού,το ιστορικό Ζάλογγο και το μνημείο με τις ηρωικές Σουλιώτισσες, τις πηγές του Αχέροντα ποταμού και το απόγευμα της Κυριακής τα Ιωάννινα.


Σχετικά Άρθρα

Την Δευτέρα 22/6 η γιορτή λήξης του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού

Την Δευτέρα 22/6 η γιορτή λήξης του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού

Η ετήσια καλοκαιρινή γιορτή λήξης του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιουνίου στον προαύλιο…
1ο Ημερήσιο ΕΠΑΛ Αλμυρού: Από την μαθητεία στην μόνιμη εργασία

1ο Ημερήσιο ΕΠΑΛ Αλμυρού: Από την μαθητεία στην μόνιμη εργασία

Η μαθητεία δίνει στους νέους τη δυνατότητα να δοκιμάσουν, να μάθουν, να εξελιχθούν και να ανακαλύψουν…
Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Δικτύου ΔΙΚΕΠΡΕ Ευθ. Ζιγγιρίδης συναντήθηκε με τον Πιφερειάρχη Θεσσαλίας  

Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Δικτύου ΔΙΚΕΠΡΕ Ευθ. Ζιγγιρίδης συναντήθηκε με τον Πιφερειάρχη Θεσσαλίας  

Οι πρωτοβουλίες του Πανελλαδικού Δικτύου των Διοικήσεων των Κέντρων Πρόληψης (ΔΙ.ΚΕ.ΠΡ.Ε.) συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον, προκειμένου…