• 14 Μαΐου, 2015

Οργανώνονται οι δρομείς του Αλμυρού – Τρέχουν σε αγώνες σε όλη την Ελλάδα

Οργανώνονται οι δρομείς του Αλμυρού – Τρέχουν σε αγώνες σε όλη την Ελλάδα

Αυξάνονται συνεχώς οι fun’s των αγώνων δρόμου, αφού είναι προσιτοί σε όλους, γίνονται παντού στην Ελλάδα και είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να κοινωνικοποιηθείς και εκτός των ορίων της πόλης σου.

Ήδη στον Αλμυρό ποδηλάτες και δρομείς, επικοινωνούν για κοντινά ταξίδια σε αγώνες, αλλά, οργανώνονται και για εκδηλώσεις που μπορούν να πραγματοποιηθούν στην πόλη μας, έλκοντας πολλούς επισκέπτες. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ζητήσετε στους αριθμούς τηλεφώνου των υπευθύνων των αναφερόμενων τμημάτων του ΕΟΣ Αλμυρού, του Βασίλη Παληά και Νίκου Βανκιώτη, 6978 446 933 και  6972 314 901 αντίστοιχα.

 

16 χλμ. Ορεινός αγώνας εκκίνηση Μονή Δαμάστας – άγαλμα του Λεωνίδα Θερμοπύλες

Ιστορικό το μονοπάτι του Εφιάλτη

300 συμμετοχές

Βασίλης Παληάς, Νίκος Βανκιώτης, Μπάμπης Μπάρδας, Βαγγέλης Κούριας (οι δυο πρώτοι έτρεξαν για τον ΕΟΣ Αλμυρού)

 

Όρεινός αγώνας στο Πήλιο – Ημιμαραθώνιος (21 χλμ) «Κένταυρος»

Τις εμπειρίες του αγώνα μοιράστηκε μαζί μας ο Βασίλης Παληάς: Ο πρώτος ορεινός αγώνας ημιμαραθωνίου απο το Αλμυριώτικο δρομικό παρεάκι είναι γεγονός, τα συναισθήματα ποικίλα, ενθουσιασμός, έξαψη, θάρρος, θράσος, δύναμη, ψυχή, επιμονή, πόνος. Το πρωί του αγώνα, ξεκινώντας με καλή διάθεση, φουσκώνοντας τους τα μυαλά (ότι τάχα είναι εύκολος, με 7χλμ. ανηφόρα) από τις προηγούμενες ημέρες βρεθήκαμε Αγριά, στην έναρξη του αγώνα, συναντώντας φίλους, συναδέλφους, αλλά και συντοπίτες.(οι Αλμυριώτες βρίσκονται παντού).

Διανύοντας την διαδρομή, πολλές φορές μου ήρθε στο μυαλό ότι δεν θα καταφέρω να ολοκληρώσω τον αγώνα, προερχόμενος από αποχή λόγω διαστρέμματος και γρίπη. Όμως με την ψυχολογική υποστήριξη του φιλου Νίκου Βανκιώτη -όπου συντρέχαμε μαζί -εξοικονομώντας δυνάμεις από την αρχή έως το τέλος, μπορέσαμε να τερματήσουμε επιτυχώς και αξιοπρεπώς τον αγώνα, με χρόνο 3ώρες και 34 λεπτά. Οι υπόλοιποι ΓΟΥΡΙΩΤΗΣ Κων/νος 2.47, ΑΚΡΙΒΟΣ Χάρης 3.03,ΜΠΑΡΔΑΣ Μπάμπης 3.30.

Εύχομαι καλή αποκατάσταση !! Ευχαριστούμε τους διοργανωτές για την άψογη διοργάνωση.

(Ο Βασίλης Παληάς και ο Νίκος Βανκιώτης αγωνίστηκαν για τον ΕΟΣ Αλμυρού).

 


Σχετικά Άρθρα

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Πραγματοποιείται ο καθαρισμός και η σηματοδότηση των μονοπατιών, τοποθετήθηκαν κιόσκια και παρατηρητήρια Στο τελικό στάδιο υλοποίησης…
Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Την Κυριακή 28 Ιουνίου τελείται το ετήσιο μνημόσυνο του Ανέστη Κλωνή.
Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Το Σαρακατσάνικο Καραβάνι όπως πραγματικά ήταν… Ακολουθεί δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων:Όλοι μάς έχουμε…