• 6 Μαΐου, 2015

Ο Πανηγυρικός Εσπερινός στο Ξωκλήσι των Κυνηγών

Ο Πανηγυρικός Εσπερινός στο Ξωκλήσι των Κυνηγών

Σήμερα Τετάρτη 6 Μαΐου είναι η ημέρα μνήμης του Αγίου Σεραφείμ. Παρευρεθήκαμε χθες, στον πανηγυρικό Εσπερινό, στο “ξωκλήσι των Κυνηγών” στο Κουρί.

Πλήθος κόσμου, τίμησε το αγαπημένο ξωκλήσι, με τα μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Αλμυρού, να έχουν φροντίσει τις λεπτομέρειες για τον Εσπερινό και τη φιλοξενία των πιστών, με στρατιωτική -θα λέγαμε- πειθαρχία. Πρέπει να ήταν αρκετοί εκτός Αλμυρού, πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι εκδηλώσεις και η δημοσιότητα, μάλλον έλκουν περισσότερους επισκέπτες όσο περνάει ο καιρός.

Οι Κυνηγοί, μας έχουν συνηθίσει με την παρουσία τους και τη δράση τους σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, με φιλανθρωπικές, θρησκευτικές, εκδηλώσεις και γενικότερα με πράξεις εθελοντισμού. Ευχαριστούμε, και… συντασσόμαστε!

 

 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Αναχώρησε για το Machico της Μαδέιρα, στην Πορτογαλία, η Ελληνική Αποστολή Μοντέρνου Πεντάθλου, αποτελούμενη από τους αθλητές…
Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινίασε σήμερα τη νέα παραγωγική μονάδα της M Technologies στον Βόλο σηματοδοτώντας μια σημαντική…
Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουρέτα, προχωρά σε μία σημαντική επένδυση στον…