• 6 Μαΐου, 2015

Ο Πανηγυρικός Εσπερινός στο Ξωκλήσι των Κυνηγών

Ο Πανηγυρικός Εσπερινός στο Ξωκλήσι των Κυνηγών

Σήμερα Τετάρτη 6 Μαΐου είναι η ημέρα μνήμης του Αγίου Σεραφείμ. Παρευρεθήκαμε χθες, στον πανηγυρικό Εσπερινό, στο “ξωκλήσι των Κυνηγών” στο Κουρί.

Πλήθος κόσμου, τίμησε το αγαπημένο ξωκλήσι, με τα μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Αλμυρού, να έχουν φροντίσει τις λεπτομέρειες για τον Εσπερινό και τη φιλοξενία των πιστών, με στρατιωτική -θα λέγαμε- πειθαρχία. Πρέπει να ήταν αρκετοί εκτός Αλμυρού, πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι εκδηλώσεις και η δημοσιότητα, μάλλον έλκουν περισσότερους επισκέπτες όσο περνάει ο καιρός.

Οι Κυνηγοί, μας έχουν συνηθίσει με την παρουσία τους και τη δράση τους σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, με φιλανθρωπικές, θρησκευτικές, εκδηλώσεις και γενικότερα με πράξεις εθελοντισμού. Ευχαριστούμε, και… συντασσόμαστε!

 

 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Το ΓΕΛ Αλμυρού ζητά φωτογραφικό υλικό για τα 50 χρόνια από την ίδρυσή του

Το ΓΕΛ Αλμυρού ζητά φωτογραφικό υλικό για τα 50 χρόνια από την ίδρυσή του

Με αφορμή τη συμπλήρωση των 50 χρόνων από την ίδρυση του Γενικού Λυκείου Αλμυρού, η Διευθύντρια…
Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025

Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025

Από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων λάβαμε και δημοσιεύουμε:   Μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων ελέγχων…
Ο ρόλος των μνημείων στην ενίσχυση της πολιτιστικής ταυτότητας του Αλμυρού – Γράφει ο Γ. Σύρος

Ο ρόλος των μνημείων στην ενίσχυση της πολιτιστικής ταυτότητας του Αλμυρού – Γράφει ο Γ. Σύρος

*γράφει ο Γιώργος Σύρος, υπεύθυνος του τμήματος Πολιτισμού του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων του Δήμου Αλμυρού, εκπαιδευτικός…