• 6 Μαΐου, 2015

Ο Πανηγυρικός Εσπερινός στο Ξωκλήσι των Κυνηγών

Ο Πανηγυρικός Εσπερινός στο Ξωκλήσι των Κυνηγών

Σήμερα Τετάρτη 6 Μαΐου είναι η ημέρα μνήμης του Αγίου Σεραφείμ. Παρευρεθήκαμε χθες, στον πανηγυρικό Εσπερινό, στο “ξωκλήσι των Κυνηγών” στο Κουρί.

Πλήθος κόσμου, τίμησε το αγαπημένο ξωκλήσι, με τα μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Αλμυρού, να έχουν φροντίσει τις λεπτομέρειες για τον Εσπερινό και τη φιλοξενία των πιστών, με στρατιωτική -θα λέγαμε- πειθαρχία. Πρέπει να ήταν αρκετοί εκτός Αλμυρού, πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι εκδηλώσεις και η δημοσιότητα, μάλλον έλκουν περισσότερους επισκέπτες όσο περνάει ο καιρός.

Οι Κυνηγοί, μας έχουν συνηθίσει με την παρουσία τους και τη δράση τους σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, με φιλανθρωπικές, θρησκευτικές, εκδηλώσεις και γενικότερα με πράξεις εθελοντισμού. Ευχαριστούμε, και… συντασσόμαστε!

 

 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεων και της συνεχούς συνεργασίας της βουλευτή Μαγνησίας Ζέττας Μ. Μακρή,-συνεργασίας που…
Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Οι λαγοκέφαλοι εμφανίστηκαν και στον Παγασητικό! Και μάλιστα ο πρώτος πιάστηκε στα δίχτυα του κου Γιώργου…
Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Η ρεμπέτικη συνάντηση για το αφιέρωμα στον Γιάννη Παπαϊωάννου στέφθηκε με επιτυχία καθώς ο προαύλιος χώρος…