Ο Πανηγυρικός Εσπερινός στο Ξωκλήσι των Κυνηγών

Ο Πανηγυρικός Εσπερινός στο Ξωκλήσι των Κυνηγών

Σήμερα Τετάρτη 6 Μαΐου είναι η ημέρα μνήμης του Αγίου Σεραφείμ. Παρευρεθήκαμε χθες, στον πανηγυρικό Εσπερινό, στο “ξωκλήσι των Κυνηγών” στο Κουρί.

Πλήθος κόσμου, τίμησε το αγαπημένο ξωκλήσι, με τα μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Αλμυρού, να έχουν φροντίσει τις λεπτομέρειες για τον Εσπερινό και τη φιλοξενία των πιστών, με στρατιωτική -θα λέγαμε- πειθαρχία. Πρέπει να ήταν αρκετοί εκτός Αλμυρού, πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι εκδηλώσεις και η δημοσιότητα, μάλλον έλκουν περισσότερους επισκέπτες όσο περνάει ο καιρός.

Οι Κυνηγοί, μας έχουν συνηθίσει με την παρουσία τους και τη δράση τους σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, με φιλανθρωπικές, θρησκευτικές, εκδηλώσεις και γενικότερα με πράξεις εθελοντισμού. Ευχαριστούμε, και… συντασσόμαστε!

 

 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Την Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία και Υφυπουργός την περίοδο…
Υπόμνημα Ζ. Ράππου για την κατεδάφιση του ημιτελούς κτιρίου στα Πλατάνια

Υπόμνημα Ζ. Ράππου για την κατεδάφιση του ημιτελούς κτιρίου στα Πλατάνια

Με αφορμή τη συζήτηση του 7ου θέματος της 19ης δημόσιας τακτικής συνεδρίασης (24/6/2026) περί κατεδάφισης του…