• 19 Μαρτίου, 2013

Καθηγητές του 2ου Γυμνασίου στη Νορβηγία για το Comenius

Καθηγητές του 2ου Γυμνασίου στη Νορβηγία για το Comenius

Το 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού υλοποιεί για το χρονικό διάστημα 2011-2013 πρόγραμμα Comenius, στα πλαίσια του Προγράμματος Δια Βίου Μάθησης.

Το σχολείο συμμετέχει σε πολυμερή σχολική σύμπραξη με σχολικά ιδρύματα άλλων έξι ευρωπαϊκών χωρών: Αυστρίας, Ουγγαρίας, Νορβηγίας, Ηνωμένου Βασιλείου, Ισπανίας και Τουρκίας. Οι καθηγητές Γκαλογιάννης Αθανάσιος, Μιχαλακοπούλου Χαρούλα και Τριανταφύλλου Ολυμπία επισκέφτηκαν τη Νορβηγία από τις 2 έως τις 9 Μαρτίου και συμμετείχαν στις εργασίες του προγράμματος στο εκπαιδευτικό ίδρυμα Torstrand Skole στην πόλη Larvik.

Στόχος του προγράμματος είναι η συγγραφή ενός βιβλίου με καινοτόμες εκπαιδευτικές μεθόδους, που να δίνουν κίνητρα στους μαθητές για μάθηση.

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα ξεναγήθηκαν στην πόλη Larvik και επισκέφτηκαν το κοινοβούλιο, την εθνική πινακοθήκη και το μουσείο με τα καράβια των Βίκινγκς στο Όσλο.


Σχετικά Άρθρα

Η Ζ. Μακρή στις ΗΠΑ για τις νέες γεωπολιτικές στρατηγικές του ΝΑΤΟ

Η Ζ. Μακρή στις ΗΠΑ για τις νέες γεωπολιτικές στρατηγικές του ΝΑΤΟ

Η βουλευτής Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή συμμετείχε, την περασμένη εβδομάδα, στις εργασίες της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης του…
Παράταση προθεσμίας καθαρισμού και υποβολής δήλωσης οικοπέδων έως 22/6 – Ενημέρωση Δήμου Αλμυρού

Παράταση προθεσμίας καθαρισμού και υποβολής δήλωσης οικοπέδων έως 22/6 – Ενημέρωση Δήμου Αλμυρού

Ο  Δήμος Αλμυρού ενημερώνει τους πολίτες ότι δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση για την…
Ορίστηκε νέα ημερομηνία για την Εσπερίδα της Περιφέρειας στο Κουρί

Ορίστηκε νέα ημερομηνία για την Εσπερίδα της Περιφέρειας στο Κουρί

Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής ταυτότητας της ευρύτερης περιοχής, η Περιφέρεια Θεσσαλίας,…