• 13 Φεβρουαρίου, 2013

Το 1ο ΕΠΑΛ Αλμυρού επισκέφθηκε τη Βουλή

Το 1ο ΕΠΑΛ Αλμυρού επισκέφθηκε τη Βουλή

Με αφορμή την προγραμματισμένη από το Νοέμβριο του 2012 επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων πραγματοποιήθηκε από 25/1/2013 έως 27/1/2013 τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα. Η επίσκεψη στη Βουλή πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 26/1/2013. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο κτίριο του Κοινοβουλίου και επισκέφθηκαν τις εκθέσεις στην αίθουσα Ελευθερίου Βενιζέλου. Ενημερώθηκαν για το θεσμό της Βουλής των Ελλήνων και για το έργο που επιτελείται εκεί.

Οι μαθητές επίσης επισκέφθηκαν το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, το Μουσείο Μπενάκη (Πινακοθήκη Νικολάου Χατζηκυριάκου – Γκίκα) και το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο όπου επίσκέφθηκαν τα ευρήματα από το Ναυάγιο των Αντικυθήρων κ.λ.π.

Συμμετείχαν μαθητές της Γ’ Τάξης από τις ειδικότητες των Βρεφονηπιοκόμων, Γεωπόνων, Ηλεκτρονικών, Ηλεκτρολόγων και Οχημάτων.

Συνοδοί καθηγητές ήταν ο κος Σακομήτρος Παναγιώτης, η κα Τσούγκρα Μαρία και η κα Κουρεμάδη Στεργιανή.

Κατά κοινή ομολογία μαθητών και καθηγητών η εκδρομή πραγματοποιήθηκε με επιτυχία.

 

ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ ΤΟΥ 1ου ΕΠΑΛ ΑΛΜΥΡΟΥ


Σχετικά Άρθρα

Η Ζ. Μακρή στις ΗΠΑ για τις νέες γεωπολιτικές στρατηγικές του ΝΑΤΟ

Η Ζ. Μακρή στις ΗΠΑ για τις νέες γεωπολιτικές στρατηγικές του ΝΑΤΟ

Η βουλευτής Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή συμμετείχε, την περασμένη εβδομάδα, στις εργασίες της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης του…
Παράταση προθεσμίας καθαρισμού και υποβολής δήλωσης οικοπέδων έως 22/6 – Ενημέρωση Δήμου Αλμυρού

Παράταση προθεσμίας καθαρισμού και υποβολής δήλωσης οικοπέδων έως 22/6 – Ενημέρωση Δήμου Αλμυρού

Ο  Δήμος Αλμυρού ενημερώνει τους πολίτες ότι δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση για την…
Ορίστηκε νέα ημερομηνία για την Εσπερίδα της Περιφέρειας στο Κουρί

Ορίστηκε νέα ημερομηνία για την Εσπερίδα της Περιφέρειας στο Κουρί

Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής ταυτότητας της ευρύτερης περιοχής, η Περιφέρεια Θεσσαλίας,…