• 4 Φεβρουαρίου, 2013

Σεμινάριο για το παιδί και την οικογένεια στο “Βαρνάλειο” Νέας Αγχιάλου

Σεμινάριο για το παιδί και την οικογένεια στο “Βαρνάλειο” Νέας Αγχιάλου

Το «Βαρνάλειο» 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Αγχιάλου διοργανώνει σεμινάριο την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου και ώρα 18.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου με θέμα «Δεν φοβάμαι… Νιώθω… Καταλαβαίνω… Μαθαίνω τον εαυτό μου, το παιδί μου, τους άλλους»: Ο φόβος του αποχωρισμού σε όλα τα στάδια ανάπτυξης του παιδιού ως την ενηλικίωση, η υπερπροστασία απέναντι στο παιδί ή στο γονιό και η διαχείριση δύσκολων καταστάσεων.

Το σεμινάριο που θα παρουσιάσει και συντονίσει η κ. Θεοδώρα Τζεράχογλου – Κατσαρού, Κλινική Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια, απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς – κηδεμόνες αλλά και σε όποιον άλλο θα επιθυμούσε να το παρακολουθήσει.

Θα έχει διάρκεια δύο ωρών και η παρακολούθησή του είναι δωρεάν.

 

Η Διευθύντρια του Σχολείου

 

ΚΑΤΣΙΑΟΥΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ


Σχετικά Άρθρα

Η Ζ. Μακρή στις ΗΠΑ για τις νέες γεωπολιτικές στρατηγικές του ΝΑΤΟ

Η Ζ. Μακρή στις ΗΠΑ για τις νέες γεωπολιτικές στρατηγικές του ΝΑΤΟ

Η βουλευτής Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή συμμετείχε, την περασμένη εβδομάδα, στις εργασίες της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης του…
Παράταση προθεσμίας καθαρισμού και υποβολής δήλωσης οικοπέδων έως 22/6 – Ενημέρωση Δήμου Αλμυρού

Παράταση προθεσμίας καθαρισμού και υποβολής δήλωσης οικοπέδων έως 22/6 – Ενημέρωση Δήμου Αλμυρού

Ο  Δήμος Αλμυρού ενημερώνει τους πολίτες ότι δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση για την…
Ορίστηκε νέα ημερομηνία για την Εσπερίδα της Περιφέρειας στο Κουρί

Ορίστηκε νέα ημερομηνία για την Εσπερίδα της Περιφέρειας στο Κουρί

Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής ταυτότητας της ευρύτερης περιοχής, η Περιφέρεια Θεσσαλίας,…