• 26 Νοεμβρίου, 2012

Μπάσκετ Γ.Σ.Α.: Ακολουθεί το ντέρμπι με τη Νίκαια

Μπάσκετ Γ.Σ.Α.: Ακολουθεί το ντέρμπι με τη Νίκαια

Χωρίς αγώνες κύλησε το περασμένο σαββατοκύριακο για τον 1ο Όμιλο της Α1 ΕΣΚΑΘ, λόγω του προγραμματισμένου ρεπό από τη διοργανώτρια αρχή. Πλέον, στο «στρατόπεδο» του Γ.Σ.Α. καταστρώνουν τα σχέδιά τους για το ντέρμπι του ερχόμενου Σαββάτου 1 Δεκεμβρίου, όπου στις 6 το απόγευμα θα φιλοξενήσει την πρωτοπόρο Νίκαια Λάρισας.

Στο παιχνίδι αυτό θα αγωνιστεί ο Βασίλης Θέος, ο οποίος θα ορκιστεί την προηγούμενη ημέρα και θα λάβει ολιγοήμερη άδεια. Έτσι, ο Θανάσης Φλεβάρης θα έχει ετοιμοπόλεμο και τον Θέο, στο ντέρμπι με τους λαρισαίους.

 

Νίκη το εφηβικό, ήττα το παιδικό

Μία νίκη και μία ήττα ήταν ο απολογισμός των δύο τμημάτων υποδομών μπάσκετ του Γ.Σ.Α. Το εφηβικό επιβλήθηκε εκτός έδρας των Ν.Α. Νίκης με 40-45, ενώ το παιδικό γνώρισε την ήττα από το αντίστοιχο τμήμα των Ν.Α. Νίκης με 76-29.


Σχετικά Άρθρα

Ενιαίο θεσσαλικό μέτωπο για τη θεσμική θωράκιση των Κέντρων Πρόληψης με πρωτοβουλία της Περιφέρειας

Ενιαίο θεσσαλικό μέτωπο για τη θεσμική θωράκιση των Κέντρων Πρόληψης με πρωτοβουλία της Περιφέρειας

Ενιαίο θεσσαλικό μέτωπο για τη θεσμική θωράκιση των Κέντρων Πρόληψης με πρωτοβουλία της Περιφέρειας   Μαζική…
Αναβίωσε η ιστορία των Σταυριωτών κρυπτοχριστιανών  στην ομιλία του ιστορικού Κωνσταντίνου Φωτιάδη

Αναβίωσε η ιστορία των Σταυριωτών κρυπτοχριστιανών στην ομιλία του ιστορικού Κωνσταντίνου Φωτιάδη

Αδιάκοπη η προσπάθεια του Συλλόγου Ποντίων για την διατήρηση της μνήμης της γενοκτονίας και του ποντιακού…
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στον Σπύρο Ντόντη από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού

Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στον Σπύρο Ντόντη από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και βαθιά ευγνωμοσύνη, η σχολική κοινότητα του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού εκφράζει τις…