• 27 Οκτωβρίου, 2012

Στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ο Γ.Σ.Α., αποκλεισμός για Δήμητρα

Με 0-3 επιβλήθηκε ο Γ.Σ.Α  του Άρη Μελισσατίκων στο γήπεδο Δημητριάς.

Πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε η Δήμητρα, η οποία στην παράταση ήρθε και πάλι ισόπαλη με 3-3, αλλά λύγισε στη διαδικασία των πέναλτι με 8-7 απο τον Θησέα, στο γήπεδο της Αγριάς.

Μαγνησιακός Αγία Παρασκευή 3-2΄.

Περισσότερα σε λίγο…


Σχετικά Άρθρα

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Πραγματοποιείται ο καθαρισμός και η σηματοδότηση των μονοπατιών, τοποθετήθηκαν κιόσκια και παρατηρητήρια Στο τελικό στάδιο υλοποίησης…
Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Την Κυριακή 28 Ιουνίου τελείται το ετήσιο μνημόσυνο του Ανέστη Κλωνή.
Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Το Σαρακατσάνικο Καραβάνι όπως πραγματικά ήταν… Ακολουθεί δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων:Όλοι μάς έχουμε…