• 27 Οκτωβρίου, 2012

Στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ο Γ.Σ.Α., αποκλεισμός για Δήμητρα

Με 0-3 επιβλήθηκε ο Γ.Σ.Α  του Άρη Μελισσατίκων στο γήπεδο Δημητριάς.

Πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε η Δήμητρα, η οποία στην παράταση ήρθε και πάλι ισόπαλη με 3-3, αλλά λύγισε στη διαδικασία των πέναλτι με 8-7 απο τον Θησέα, στο γήπεδο της Αγριάς.

Μαγνησιακός Αγία Παρασκευή 3-2΄.

Περισσότερα σε λίγο…


Σχετικά Άρθρα

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Την Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία και Υφυπουργός την περίοδο…
Υπόμνημα Ζ. Ράππου για την κατεδάφιση του ημιτελούς κτιρίου στα Πλατάνια

Υπόμνημα Ζ. Ράππου για την κατεδάφιση του ημιτελούς κτιρίου στα Πλατάνια

Με αφορμή τη συζήτηση του 7ου θέματος της 19ης δημόσιας τακτικής συνεδρίασης (24/6/2026) περί κατεδάφισης του…