• 17 Οκτωβρίου, 2012

Νέες συγχωνεύσεις σχολείων

Νέες συγχωνεύσεις σχολείων

Νέες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων δρομολογούνται από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Ο υφυπουργός Παιδείας, Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, με έγγραφο που έστειλε σε όλους τους διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, ζητά να ενημερωθεί για τις προτάσεις τους σχετικά με τις μεταβολές σχολικές μονάδων, δηλαδή ίδρυση, συγχώνευση, υποβιβασμό και κατάργηση σχολείων.

Σύμφωνα με το έγγραφο, οι προτάσεις – εισηγήσεις των διευθυντών σχολικών μονάδων θα σταλούν στο ειδικό σύστημα καταγραφής έως μεθαύριο Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012.

Οι συγχωνεύσεις που θα γίνουν πάντως εκτιμάται πως θα είναι πολύ μικρότερης έκτασης από τις περσινές, ενώ θα ιδρυθούν σχολεία σε περιοχές στις οποίες θα προκύψει ότι χρειάζονται.

Στόχος, κατά το υπουργείο Παιδείας, είναι ο εξορθολογισμός των υποδομών, η καλύτερη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού και η εφαρμογή καινοτόμων παιδαγωγικών προγραμμάτων, ενώ σε συνδυασμό με την αναμενόμενη αύξηση του ωραρίου διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, το υπουργείο επιχειρεί να περιορίσει τα κενά που εμφανίζονται κάθε χρόνο στα σχολεία.


Σχετικά Άρθρα

Χρ. Τριαντόπουλος: Εγκρίθηκαν 487 επενδυτικά σχέδια προϋπολογισμού 102 εκατ. ευρώ για τη Μαγνησία από το Πρόγραμμα “Ανταγωνιστικότητα”

Χρ. Τριαντόπουλος: Εγκρίθηκαν 487 επενδυτικά σχέδια προϋπολογισμού 102 εκατ. ευρώ για τη Μαγνησία από το Πρόγραμμα…

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, είχε πρόσφατα συνάντηση εργασίας με το…
Θήρα-διώξη αγριόχοιρων το Σάββατο 25/10 από το Κουρί – Η ανακοίνωση του Δασαρχείου

Θήρα-διώξη αγριόχοιρων το Σάββατο 25/10 από το Κουρί – Η ανακοίνωση του Δασαρχείου

Στο πλαίσιο της λήψης μέτρων για τον έλεγχο του πληθυσμού των αγριόχοιρων και υβριδίων αυτών και…
Ζέττα Μακρή για Αλιγαρόρεμα, ΟΠΕΚΕΠΕ, Δικαστικό Μέγαρο και απαντήσεις σε βολές Μπέου

Ζέττα Μακρή για Αλιγαρόρεμα, ΟΠΕΚΕΠΕ, Δικαστικό Μέγαρο και απαντήσεις σε βολές Μπέου

Συνέντευξη τύπου παραχώρησε η βουλευτής της Ν.Δ. και πρώην υφυπουργός κα Ζέττα Μακρή με βασικά θέματα,…