• 3 Οκτωβρίου, 2012

Τη Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου το συλλαλητήριο

Τη Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου το συλλαλητήριο

Για την ερχόμενη Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου, στις 11 το πρωί προγραμματίστηκε τελικά η διοργάνωση του συλλαλητηρίου για τα καυτά θέματα υποβάθμισης δημόσιων Υπηρεσιών της περιοχής μας, την υποχρηματοδότηση του Δήμου, αλλά κυρίως για τη δεύτερη εφημερία στο Κέντρο Υγείας Αλμυρού, διοργανώνει ο Δήμος Αλμυρού.

Στο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας αναμένεται να συμμετάσχουν τα Σχολεία όλης της περιοχής, όλων των βαθμίδων, οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων, ο Εμπορικός Σύλλογος, φορείς και Σύλλογοι.

Το πρόγραμμα του συλλαλητηρίου περιλαμβάνει τη συγκέντρωση όλων στην Κεντρική Πλατεία Αλμυρού, ενώ στη συνέχεια έχει προγραμματιστεί πορεία διαμαρτυρίας που θα καταλήξει μπροστά στο Κέντρο Υγείας.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τη διοργάνωση και το πρόγραμμα του συλλαλητηρίου θα γίνουν γνωστές τις επόμενες ημέρες και θα έχετε τη δυνατότητα να τις πληροφορηθείτε από το φύλλο του Λαού του Αλμυρού που θα κυκλοφορήσει το πρωί του Σαββάτου, 6 Οκτωβρίου.

 Μπάμπης Παπαρρίζος


Σχετικά Άρθρα

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεων και της συνεχούς συνεργασίας της βουλευτή Μαγνησίας Ζέττας Μ. Μακρή,-συνεργασίας που…
Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Οι λαγοκέφαλοι εμφανίστηκαν και στον Παγασητικό! Και μάλιστα ο πρώτος πιάστηκε στα δίχτυα του κου Γιώργου…
Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Η ρεμπέτικη συνάντηση για το αφιέρωμα στον Γιάννη Παπαϊωάννου στέφθηκε με επιτυχία καθώς ο προαύλιος χώρος…